„Daimler“ vadovas Dieteris Zetsche pripažino, kad gamintojas „Mercedes-Benz“ populiarinimui turėtų skirti daugiau dėmesio. Naujuoju šūkiu „Mercedes-Benz“ turėtų ne tik pritraukti pirkėjų, bet ir motyvuoti savo darbuotojus.

Vienas bendrovės vadovų pastebėjo, kad ieškoma šūkio, kurį būtų galima naudoti ir vokiškai, ir angliškai. Kita galima alternatyva yra visose rinkose naudoti vokišką šūkį, panašiai kaip „Volkswagen“ naudoja devizą „Das Auto“. Anot anonimu panorėjusio likti vadovo, „Mercedes-Benz“ šūkis neturėtų akcentuoti ekologiškų technologijų ar mažų degalų sąnaudų.

Nuo 2008 m. rugsėjo „Daimler“ komercinių automobilių padalinys naudoja šūkį „Sunkvežimiai, kuriais gali pasitikėti“ (Trucks you can trust). Paskutinis „Mercedes-Benz“ lengvųjų automobilių devizas buvo „Automobilių ateitis“ (Die Zukunft des Automobils). Praeito dešimtmečio viduryje ši markė sėkmingai naudojo šūkį „Jūsų geroji žvaigždė visuose keliuose“ (Ihr guter Stern auf allen Strassen).

„Audi“ ir BMW šūkiai „Pirmavimas dėl technologijų“ (Vorsprung durch Technik) ir „Nepaprastai malonu vairuoti“ (Fraude am Fahren) jau yra puikiai žinomi.