Pasak teisininko, atstovavusio ekipą „du bolidai, važiavę už Ralfo, susidūrė su jo bolidu“. Argumentuota buvo ir tuo, kad „važiuojantis priekyje pato toli gražu ne ta patį, ką važiuojantys iš paskos“.

„Tiek Kimi Raikkonenas, tiek Rubensas Barrichello galėjo išvengti incidento. Pastarasis buvo vienintelis, galėjęs užbėgti už akių susidūrimui. Raikkonenas turėjo šiek tiek vietos kairėje. Ralfas Schumacheris avarijos negalėjo numatyti.

Teisėjai nusprendė, kad Barrichello ir Raikkonenas visiškai nekalti. Mes neprieštaraujame šiam sprendimui, tačiau teisėjai turėjo būti nuoseklūs ir įvertinti incidentą kaip lenktyninį“, – teigė „Williams“ teisininkas.

Britų ekipa taip pat pateikė įrodymus, kad R.Barrichello ir K.Raikkonenas bemaž nuo pat lenktynių starto nebuvo R.Schumacherio veidrodėliuose matomoje zonoje. Ralfas pats pridūrė, kad niekada nematė K.Raikkoneno.

FIA lenktynių direktorius Charlie Witingas teigė, kad starto metu lenktynininkai turi elgtis ypač atsargiai, nes negali matyti visko aplinkui. „Williams“ ekipos teigimą, kad tiek Rubensas, tiek Kimi nebuvo Ralfo matymo zonoje, FIA atstovas pavadino menkaverčiu argumentu.

Pasak jo, pilotas negali tiesiog užimti tokios važiavimo linijos, kokios pageidauja. „Williams“ įrodymus, kad Ralfas prieš pat incidentą nepakeitė važiavimo trajektorijos, o vizualiai taip atrodė tik dėl to, kad toje trasos vietoje keičiasi jos plotis, Ch.Witingas pavadino bereikšmiais: „Važiavimo krypties keitimas yra ir likusios laisvos vietos užėmimas“.

Apeliaciją nagrinėjančio teismo nuosprendis bus paskelbtas rytoj.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.