Dar 2005 m. po kelių „Fiat“ vadovybės valymų interviu žurnalui „Automotive News“ jis pripažino niekad nevengiantis pokyčių, jei tik jie pagerina jo komandos darbo kokybę. Kaip ir tuomet Italijoje, taip ir dabar JAV jis siekia surasti panašiai mąstančių jaunų vadovų, kurie norėtų iš esmės pakeisti darbo kultūrą net ir viduriniosios grandies vadovų tarpe, kur naujovės sulaukia daugiausiai pasipriešinimo.

Vis dėlto „Chrysler Group“ pareigūnai supranta S.Marchionne darbo svarbą ir mano, kad diegdamas discipliną jis elgiasi teisingai. Vienas jų pastebėjo, kad tenka taikytis prie naujų darbo sąlygų, kuomet vieną rytą „Chrysler“ padalinio vadovas atsiduria gatvėje. Norėdamas pakartoti „Fiat“ vykdytą pertvarką S.Marchionne mėgina „Chrysler Group“ vadovų tarpe rasti žmonių, kurie būtų kūrybingi ir itin darbštūs. O tai išties nelengva užduotis prisimenant, kad šio gamintojo vadovybę ne kartą retino savininkų kaita, rinkos dalies smukimas bei demoralizuojanti bankroto procedūra.

Be to, naujieji „Chrysler Group“ lyderiai turi spėti neatsilikti nuo S.Marchionne, kuris apibūdinamas kaip darboholikas bosas iš pragaro. Šis cigaretę po cigaretės traukiantis italų kilmės kanadietis „Chrysler Group“ turi net 25 tiesiogiai jam atsiskaitančius pareigūnus, o kitapus Atlanto jo laukia dar 30 tiesiogiai pavaldžių „Fiat“ vadovų.

Pastaruosius penkis mėnesius S.Marchionne vadovauja abiems gamintojams, daugumą vadovų susirinkimų rengdamas savaitgaliais. Nusnūsti jis spėja skrisdamas iš JAV į Italiją arba atgal, o jo darbo diena tęsiasi iki 20 valandų. Savaitgaliai, savaime suprantama, taip pat skirti darbui.

S.Marchionne polinkis dažnai keisti savo pavaldinius ryškiai skiriasi nuo didiesiems JAV automobilių gamintojams įprastos praktikos, kuomet pareigūnų kaita yra santykinai nedidelė. Pavyzdžiui, per ketverius su puse vadovavimo „Fiat“ metų S.Marchionne pakeitė 3 „Alfa Romeo“ vadovus. Praėjus aštuoneriems mėnesiams nuo „Fiat“ kontrolės perėmimo jis atleido labai gerbiamą „Fiat Auto“ vadovą Herbertą Demelį ir jo pareigas priskyrė sau.

Tuomet S.Marchionne žurnalui „Automotive News“ pripažino, kad H.Demelis yra aukščiausios klasės inžinierius ir puikiai išmano automobilių verslą, tačiau pabrėžė, jog vadovaujant automobilių gamintojui tenka rūpintis ne tik technine ir pramonine puse, bet ir pardavimais bei rinkodara. Anot S.Marchionne, gamintojo metiniams nuostoliams siekiant 820 mln. eurų (2’831 mln. Lt), šias problemas reikia spręsti šviesos greičiu.

S.Marchionne pripažino, kad dažna vadovų kaita yra rizikinga, bet rizikos jis niekuomet nevengė. Jis teigė labiau vertinąs vadovavimo gebėjimus, o ne turimas žinias, nes žinias galima įgyti ir jau dirbant, o vadovavimo gabumų gauti nepavyks.

S.Marchionne komandoje šiuo metu itin daug mokytis reikia Olivier Francois, kuriam vienu metu tenka dirbti net keturis darbus. Jis paskirtas „Chrysler“ markės vadovu bei koordinuoja visos „Chrysler Group“ rinkodarą. Be to, O.Francois turi rūpintis ir savo senaisiais darbais: visos „Fiat“ grupės rinkodara ir „Lancia“ markės valdymu. Bauginanti užduotis laukia ir Ralpho Gilleso, kuris paskirtas „Dodge“ markės šefu bei toliau rūpinsis „Chrysler Group“ automobilių dizainu.

Pagal savo darbo stilių Fredas Diazas turėtų puikiai tikti S.Marchionne komandai, nes vieno „Chrysler“, „Jeep“ ir „Dodge“ markių salono vadovas pastebi, kad jį dažnai šeštadieniais ir sekmadieniais galima rasti darbo vietoje. F.Diazas vadovaus naujai „Ram“ markei bei rūpinsis gamintojo pardavimų programomis, dilerių tinklu ir automobilių platinimu.

Darbštusis S.Marchionne skeptiškai vertina tradicinius vadovo atributus: dažniausiai jį galima išvysti dėvintį megztinį, o ne kostiumą, tuo tarpu perėmęs „Chrysler Group“ valdymą jis nesikraustė į prabangų biurą šešioliktame aukšte, o įsirengė kuklų kabinetą ketvirtame aukšte netoli technologijų ir dizaino centrų.

Pradėjęs vadovauti „Chrysler Group“ S.Marchionne sumažino duodamų interviu kiekį ir su savo komanda susitelkė prie penkerių metų veiklos plano kūrimo. Tai išties nelengvas darbas, nes pastaruoju metu ankstesni „Chrysler“ savininkai „Daimler“ ir „Cerberus Capital Management“ nesirūpino naujų modelių kūrimu.

S.Marchionne tikisi, kad po dvejų metų „Chrysler Group“ jau dirbs pelningai, o „Morgan Stanley“ analitikas Adamas Jonas prognozuoja, kad kitąmet gamintojas dar patirs grynąjį nuostolį, bet jau gaus veiklos pelno.