Interviu žurnalui „Automotive News“ vadovas tikino, kad „Audi“ augimą JAV varžė keletas veiksnių ir pastebėjo, kad šiandien dauguma tų problemų jau išspręstos.

Pasak J.Nysscheno, „Audi“ veiklą kitapus Atlanto apsunkino per mažos rinkodarai skiriamos lėšos, nepakankamai aukšta kokybė, pernelyg didelės nuolaidos, įspūdingų įvaizdžio modelių bei visureigių nebuvimas ir tai, kad prekybos salonų tinklu teko dalintis su „Volkswagen“ bei „Porsche“ markėmis.

Iš Pietų Afrikos respublikos kilęs J.Nysschenas atkreipia dėmesį, jog „Audi Q7“ JAV rinkoje pasirodė tik 2006 m., t.y. net devyneriais metais vėliau už „Mercedes-Benz ML“. Vadovas tikina, kad „Audi“ modelių gama ilgą laiką buvo gerokai siauresnė nei pagrindinių jos varžovų BMW ir „Mercedes-Benz“.

Anot vadovo, bene pirmasis žingsnis siekiant įsitvirtinti JAV rinkoje buvo kokybės gerinimas. Dabartinis „Volkswagen“ grupės šefas Martinas Winterkornas, kuris anksčiau vadovavo „Audi“ padaliniui, kokybės gerinimui skyrė ypač daug dėmesio ir J.Nysschenas džiaugiasi, kad padėtis iš esmės pagerėjo. Pasak jo, pirkėjų pasitenkinimas dabar auga, o garantinio aptarnavimo kaštai mažėja.

Prekybos tinklo atskyrimas nuo „Volkswagen“ taip pat sustiprino „Audi“ pozicijas. J.Nysschenas pastebi, kad anksčiau „Volkswagen“ nusprendus atidaryti naują saloną kartu išsiplėsdavo ir „Audi“ prekybos tinklas. Europoje „Volkswagen“ ir „Audi“ salonus pradėta atskirti dar praeito dešimtmečio pradžioje, tad J.Nysschenui stojus prie „Audi“ JAV padalinio vairo jis nusprendė tą pačią praktiką taikyti ir kitapus Atlanto.

Vadovas teigia supratęs, kad neįmanoma rimtai varžytis su BMW bei „Mercedes-Benz“ tam skiriant nepakankamai resursų. Pasak jo, norint patenkinti pirkėjų poreikius reikia specialiai parengto personalo.

„Audi“ išskirtiniai salonai buvo ne tokie pelningi kaip kartu su „Volkswagen“ bendros atstovybės, tad J.Nysschenas sukūrė premijų ir maržų sistemą, skatinančią investicijas į infrastruktūrą, ypač išskirtinių salonų statybas. Anot vadovo, šis žingsnis sukėlė dilerių protestus, nes į išskirtinius salonus neinvestavę atstovai buvo labai nepatenkinti. Jie suprato, kad gamintojo premijas galės gauti tik surizikavę ir atidarę išskirtinį saloną.

Dabar „Audi“ JAV turi 270 atstovybių, iš jų 129 – išskirtiniai salonai. Tikimasi, kad iki metų pabaigos išskirtinių salonų skaičius pasieks 133. 2004 m. padėtis buvo kitokia: šalyje veikė 260 „Audi“ atstovybių, bet išskirtinių salonų buvo tik 76.

J.Nysschenas taip pat džiaugiasi perorientavęs „Audi“ JAV padalinį nuo mėnesinių pardavimų apimčių link pelningumo. Pasak jo, buvo susidaręs užburtas ratas, kuomet dileriai ir pirkėjai nuolat laukdavo didelių nuolaidų, tad šią padėtį reikėjo pakeisti.

Paskutiniu metu „Audi“ pasiūlė daug naujų produktų: tradicinę trijų sedanų gamą papildė TT kupė ir kabrioletas, vėliau pasirodė visureigiai Q7 ir Q5, sportiškas kupė R8 bei A5 kupė ir kabrioletas. J.Nysschenas tikina, kad R8 buvo tikras šviesos spindulys, nes į salonus užsukę žmonės žavisi šiuo modeliu.

Dabar „Audi“ amerikiečiams siūlo mažesnių, bet galingesnių ir efektyvesnių benzininių jėgainių, dyzelinių agregatų bei kuria hibridinius ir elektrinius automobilius. Teigiama, kad hibridinė Q5 versija JAV pasirodys 2011 m., o vėliau hibridinį variklį galbūt gaus ir kiti modeliai.

Pirkėjams ketinama pateikti ir prestižinį elektrinį modelį, kuris kuriamas Frankfurto parodoje pademonstruoto „E-Tron“ koncepcinio automobilio pagrindu. J.Nysschenas tikisi, kad gatvėse šie elektriniai automobiliai pasirodys po dvejų metų.