„Žmonės dažniausiai pirko drabužius sau ir vaikams, taip pat avalynę, sporto ir laisvalaikio prekes. Šių prekių paklausa Vilniaus „Akropolyje“ „Jamam“ metu išaugo 2-3 kartus, o Klaipėdoje ir Šiauliuose net 3-4 kartus“, - sakė bendrovės „Akropolis LT“ nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

Pastebėta, kad žmonės itin noriai pirko ne tik pigiau kainuojančias vartojimo prekes, bet ir šventines dovanas. „Kosmetikos, buitinės technikos, dovanų pardavimai šeštadienį taip pat augo kartais. Ši „Jamam“ akcija sutapo su kalėdinės prekybos pradžia, tad žmonės ieškojo ne tik reikalingų prekių sau, bet ir dovanų artimiesiems“, - sako R.Jakubčionienė.

Pasak „Akropolis LT“ atstovės pasiteisino tai, kad visos parduotuvės akcijos metu dirbo 2 valandomis ilgiau. Iš viso „Akropoliuose” apsilankė daugiau nei 236 tūkst. žmonių.

Lapkričio 14 d. „Akropoliuose“ įvykusi „Jamam“ nuolaidų akcija buvo antroji šiais metais. Pirmojoje, pavasarį vykusioje naktinėje „Jamam“ akcijoje, per 5 valandas apsilankė 66 tūkstančiai žmonių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją