Anot J.Kersherio, daugiau nei pusė Spartanburge pagaminamų X5 automobilių turi dyzelinius motorus, tačiau dauguma dyzelinių visureigių yra eksportuojami, nes visi X5 ir X6 yra pagaminami šioje gamykloje.

J.Kersheris yra įsitikinęs, kad amerikiečiai tikrai pirktų dyzelinius automobilius, jei tik juos išbandytų. Vadovas mano, jog norint paskatinti pirkėjus susimąstyti apie dyzelinės versijos alternatyvą ir įrodyti, kad dyzeliniai automobiliai mažai teršia aplinką, yra ekonomiški ir galingi, reikia naudoti agresyvesnę rinkodarą ir demonstracijas prekybos salonuose.

J.Kersheris pastebi, kad JAV pirkėjai mažai žino apie modernius dyzelinius agregatus, kurie yra populiarūs Europoje ir kitose pasaulio rinkose.

Anot J.Kersherio, atsilaikyti ekonomikos nuosmukio sąlygomis gali padėti tik gamybos lankstumas, leidžiantis operatyviai prisitaikyti prie bet kurios rinkos poreikių. Jis priminė, kad, nepaisant pasaulinės krizės, praeitais metais BMW galėjo džiaugtis puikiais rezultatais.

BMW garsėja savo lanksčiu gamybos organizavimu, leidžiančiu pirkėjams keisti išsirinkto automobilio įrangą kol iki jo gamybos pradžios lieka penkios dienos.

J.Kersheris pastebėjo, kad toks lankstumas Spartanburgo gamyklai leido žaibiškai padidinti eksportui skirtų automobilių dalį nuo 50% iki 70%. Be to, praeitais metais per šešias savaites ši gamykla iš Kinijos gavo net tris kartus daugiau užsakymų, nei yra įprasta per tokį laikotarpį, ir visus juos įvykdė be didesnių sunkumų.

Vadovas pripažino, kad šiemet BMW pardavimai smunka. Sausio-spalio mėnesiais BMW pardavimai JAV rinkoje sumažėjo 25,6% iki 160 666 vnt., o per pirmus dešimt šių metų mėnesių gamintojo pasauliniai pardavimai sumažėjo 14% iki kiek daugiau nei vieno milijono automobilių.

J.Kersheris tvirtino, kad 80% automobilių Spartanburge pagaminama pagal pirkėjų pageidavimus. Anot vadovo, pasaulinėms rinkoms pradedant atsigauti gamybos lankstumas leis greitai reaguoti į paklausos pokyčius.

Jis taip pat priminė, kad BMW į šios gamyklos plėtrą investuos 750 mln. dolerių (1 731 mln. Lt) ir padidins jos pajėgumus nuo 150 tūkst. iki 200 tūkst. automobilių per metus. J.Kersheris mano, kad ši investicija rodo gamintojo tikėjimą prestižinių visureigių populiarumu.

Ši plėtra leis padidinti ir gamyklos efektyvumą – tiekėjai net 77% detalių galės pristatyti tiesiai į surinkimo liniją. 19% komponentų bus saugoma sandėliuose, o likę 4% yra varikliai, kurie atvežami iš Vokietijos ir surinkimui turi būti pateikiami tam tikra tvarka.