„Komisiją ypač sužavėjo „Nissan“ sukurtas kompaktiškas lengvasis komercinis automobilis, diktuojantis naujus vidaus erdvės ir išorės proporcijų derinimo standartus,” – teigiama oficialiame IVoY komisijos pranešime.

„NV200“ išorės gabaritais panašus į furgoną, o krovinių skyrius prilygsta aukštesnės klasės automobiliams. „NV200“ yra 4,4 m ilgio, 1,86 m aukščio bei 1,69 m pločio ir išsiskiria itin erdviu krovinių skyriumi.

Dėl įdiegtų pažangių vidaus erdvės išdėstymo sprendimų, krovinių skyriaus ilgis siekia daugiau nei 2 metrus – jame vienu metu galima gabenti du standartinius „Euro“ padėklus. Krovininės dalies grindys yra žemiausios klasėje – tesiekia 524 mm. „NV200“ krovinių skyriaus talpa – 4,2 m³, t. y. 25 proc. didesnė už vidutinę savo konkurentų vidaus talpą. Kitaip tariant, krovinių skyrius yra 1 m³ talpesnis.

Europoje bus siūlomos šio modelio „Van“ ir „Combi“ versijos, o nuo 2010 m. jas papildys keleivinis automobilis.

„NV200“ automobiliais jau prekiaujama Japonijoje, kur šis modelis spėjo tapti klasės lyderiu, užkariavęs 40 proc. rinkos. „NV200“ automobilių prekyba Europos rinkoje prasidės šį mėnesį (kiekvienoje šalyje prekybos pradžios data skiriasi). 2010 m. „NV200“ modelis pasirodys ir Kinijoje.

„NV200“ modeliai bus gaminami visame pasaulyje. Šiuo metu jis gaminamas Japonijoje, o nuo 2010 m. gamybą planuojama pradėti Kinijoje. Lietuvoje ir Latvijoje „NV200” bus parduodamas nuo 2010 m. pavasario. Prabangesnė „NV200” versija prekyboje pasirodys 2010 m. antroje pusėje.

Neseniai „Nissan“ paskelbė, kad ateityje lengvojo komercinio automobilio „NV200“ pagrindu bus gaminamas ir antrasis „Nissan“ elektromobilis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją