Pasak jo, ateinančią savaitę savivaldybėje bus pristatytas dar vienas miesto transporto planas, o kūrybinėse dirbtuvėse sprendžiama, „kas Vilniui labiausiai tiktų: metro, tramvajai ar gondolos“.
„O gal reikia tik sutvarkyti dabar esamą transportą: autobusus, troleibusus ir mikroautobusus?“, - retoriškai klausė R.Adomavičius.
Savivaldybės atstovo nuomone, nei miestiečiai, nei savivaldybė neturėtų prieštarauti ir metro, kurį palaiko labai stipri iniciatyvių žmonių grupė. Tačiau tam reikia įvykdyti kelias sąlygas: rasti pinigų, nes nei miestas, nei valstybė neturi lėšų tokio objekto statybai ir pasiekti, kad metro bilietas nebūtų brangesnis, negu dabar mokame už troleibusą ar autobusus.
Pasak R.Adomavičiaus tai – nelabai realu.
Planuojama, kad ateityje pagrindinė pasirinkta transporto rūšis turėtų pervežti apie 50 proc. sostinės keleivių. Mieste numatomos 4 svarbiausios eismo linijos, kurios tęstųsi 30-35 kilometrus. Autobusai ir troleibusai būtų pagalbinė priemonė, kurios tikslas – nuvežti keleivius iki pagrindinių visuomeninio eismo arterijų.