Pirmieji tyrimai rodo, kad važiavimas tokiame traukinyje padėtų sutaupyti iki 20 proc. kuro visiems traukinio „keleiviams“, išskyrus pirmąją mašiną.

Tokia kelionė dar sumažintų ir avarijos tikimybę, ir kas galbūt patraukliausia – leistų kitiems vairuotojams pailsėti ir užsiimti savo darbais ar net pamiegoti.

Visą koloną vestų pirmosios mašinos vairuotojas, tai galėtų būti profesionalas, pavyzdžiui, autobuso ar sunkvežimio vairuotojas.

Automobiliai prie traukinio galėtų prisijungti, nurodę savo kelionės tikslą ir su navigacijos sistema susiradę arčiausiai esantį tinkamą traukinį, o jį palikti reikiamu metu – pranešę kolonos vedančiajam ir vėl perėmę savo automobilio valdymą.

Tokiam traukiniui suformuoti bei jį valdyti pakanka ir šiuo metu esančių technologijų, ir projekto vykdytojai planuoja jau netrukus išmėginti tokius traukinius, sudarytus iš dviejų sunkvežimių ir trijų lengvųjų automobilių specialiose trasose Švedijoje, Anglijoje ir Ispanijoje.