Pagal parengtą studiją ilgainiui šalia autostrados Vilnius–Klaipėda turėtų nelikti nė vienos autobusų stotelės. Šiuo metu šiame greitkelyje jų įrengta 82, iš jų net 50 yra kelio atkarpoje nuo Kauno iki Vilniaus.

Viena daugiausiai rūpesčių keliančių vietų yra ties Elektrėnais – per ketverius metus šioje vietoje du žmonės žuvo, trys sužeisti. Tam, kad ateityje būtų išvengta tokių skaudžių nelaimių, pirmiausia planuojama panaikinti ties Elektrėnais esančias autobusų stoteles - tarpmiestinis transportas ateityje turėtų sustoti miesto teritorijoje.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojas Algimantas Janušauskas teigė, kad greitkelyje būtini ir kiti pokyčiai.

„Magistralėje neturėtų važinėti lėtaeigės transporto priemonės. Bet ką dabar daryti žmonėms, jei vienintelis išvažiavimo keliukas iš dirbamo lauko yra tik į magistralę? Planuojame įrengti jungiamuosius kelius, dviejų lygių sankryžas. Vieno lygio sankryžų visai nebeliks“, – žadėjo A.Janušauskas.

Anot jo, taip vairuotojams ir keleiviams būtų galima greičiau pasiekti norimą vietą, nes nereikėtų mažinti greičio ir taikytis prie stotelėse sustojančių autobusų, iš laukų išsukančių transporto priemonių.

Šiemet magistralėje Vilnius–Kaunas ties Kaunu įvyko keturios autoavarijos: trys susidūrimai, per kuriuos keturi žmonės buvo sužeisti, ir vienas eismo įvykis, kuriame dalyvavo neblaivus vairuotojas ir buvo sužeistas vienas žmogus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją