„KERS praradau prieš pat arba iš karto po paskutiniojo sustojimo, dėl ko prarasdavau po kelias dešimtąsias sekundės kiekviename rate, o vėliau pakito ir stabdžių balansas“, - po lenktynių kalbėjo L. Hamiltonas.

„Prieš paskutinįjį sustojimą turėjau susidaryti trijų sekundžių persvarą, turėjau 3,1 (sek. - red. past.), tačiau per paskutiniuosius porą ratų praradau pusę sekundės“, - prisiminė britas.

Lenktynių pabaigoje išvažiavus saugos automobiliui, L. Hamiltonui atsivėrė puiki proga aplenkti J. Trullį. Vis dėlto, brito teigimu, tuomet nebūtų padėjusi ir KERS.

„Paskutiniuosius porą ratų važiuojant paskui saugos automobilį teiravausi komandos, ar galime kaip nors atgaivinti KERS. Mano to reikėjo, kad pakartotino starto metu turėčiau bent kokią galimybę aplenkti Jarno (Trullį – red. past.)“, - sakė britas.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt