Tokiu gana neįprastu žingsniu picerija suteikė galimybę klientams dalyvauti restorano kainodaros procese.

Anot picerijos direktorės Irenos Juškienės, kai kuriuose užsienio šalių restoranuose taikoma praktika „pats nustatyk patiekalo kainą“ pateisino Molėtų picerijos vadovų lūkesčius ir paneigė nuomonę, kad mūsų šalyje po tokios akcijos bet kuri viešojo maitinimo įstaiga būtų priversta užsidaryti.

„Nors tiksliai nežinojome, ko galime tikėtis, pirmoji akcijos savaitė praėjo sklandžiai. Iš pradžių lankytojai buvo kiek nustebinti mūsų pasiūlymo pasirinkti norimą kainą, tačiau vėliau akciją priėmė kaip smagų eksperimentą. Įdomiausia tai, kad mūsų klientai labai mažai koreguoja meniu parašytas kainas“, – pasakoja restorano direktorė.

Pasiūlymą patiems įvertinti picos kainą gauna visi „Donatelo“ klientai, užsukę į piceriją nuo 16 iki 20 valandos. Akcija tęsis iki spalio 15 dienos.

I. Juškienės teigimu, ši savanoriško mokėjimo akcija padeda tinkamai įvertinti klientų poreikius ir galimybes, sužinoti, kaip klientūra vertina restorano maistą bei aptarnavimą.

„Mes pažįstame daugumą savo lankytojų, todėl pasitikime jais ir žinome, kad mūsų eksperimentas nepasibaigs kaip sostinėje kadaise vykusi oranžinių dviračių akcija", – sako I. Juškienė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją