Tvirtinama, kad ispanas dėl galimo sąmokslo buvo apklaustas Belgijos GP lenktynių savaitgalio metu ir patikino tyrėjus nieko apie galimą tyčinę veiklą nežinojęs. Pilotas esą pažymėjo sutikęs su ekipos jam pasiūlyta lenktynių taktika, nes norėjęs agresyvaus požiūrio į varžybas.

Tyrėjų ataskaitoje galimus „Renault“ komandos nusižengimus svarstysiančiai Tarpautinės automobilių federacijos (FIA) Pasaulio autosporto tarybai (WMSC), „Autosport“ teigimu, konstatuojama, kad dukart „Formulės-1“ pasaulio čempionas apie planus tyčia sukelti avariją nieko nežinojo.

Be to, tvirtinama, kad N. Piquet pasitraukus iš lenktynių, vienas iš „Renault“ komandos inžinierių jį apklausė dėl avarijos priežasčių. Avariją esą tyčia sukėlęs brazilas tuomet ekipos darbuotojui atsakė tiesiog praradęs bolido kontrolę.

Vis dėlto esą nustatyta, kad F. Alonso į boksus užsuko anksčiau, nei jam to reikėjo – bake kuro dar buvo likę bent keliems papildomiems ratams.

Dėl šios priežasties, teigiama, kilo diskusijų tarp „Renault“ darbuotojų techninio aptarnavimo zonos sienelėje, o ramus tuo metu buvo tik Patas Symondsas.

„Ne, ne, viskas bus gerai“, - taip komandos kolegas ramino inžinerijos direktorius.

Kaip jau skelbėme, žiniasklaidos duomenimis, N. Piquet apkaltino „Renault“ komandos vadovus Flavio Briatore ir Patą Symondsą jį instruktavus tyčia sudaužyti bolidą ir taip suteikti pranašumą vėliau pergalę pelniusiam F. Alonso.

Galimo 2008 m. Singapūro GP lenktynių surežisavimo skandalas bus nagrinėjamas rugsėjo 21 d. vyksiančiame neeiliniame FIA Pasaulio autosporto tarybos (WMSC) posėdyje. „Renault“ komanda įtariama nesąžiningais veiksmais pakenkusi sporto įvaizdžiui. Galimos bausmės už tokį nusižengimą svyruoja nuo įspėjimo iki pašalinimo iš „Formulės-1“ čempionato.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.