Naujajame gaminyje panaudotos visos iki šiol gerai užsirekomendavusios "Bridgestone" padangų gamybos technologijos (C.T.D.M., O-Bead, L.L.Carbon ir kt.), kurių tobulinimas leido sukurti geresnių savybių produktą. Švedijoje automobiliu "Audi A4" atliktuose testuose 185/65 R15 dydžio naujosios padangos pralenkė savo pirmtakę "Blizzak MZ-02".

Daugiaporis gumos mišinys, sugebantis sugerti tarp ledo dangos ir padangos atsirandančią vandens plėvelę, kuri ir padaro automobilį sunkiai valdomą, naujajame "Bridgestone" modelyje taip pat patobulintas. Maždaug 10 procentų pagerėjo padangos valdymas ant sauso kelio, ledo, važiavimas ant sniego bei jos ilgaamžiškumas.

Beje, maždaug po 1000 kilometrų ridos, atsiveria "Bridgestone" padangų mišinio poros, kurios pagerina eksploatacines savybes. "Blizzak WS-50" lenkia savo pirmtakę stabdant ant sniego, judant šlapia kelio danga. Puikiu sukibimu su ledu ir itin tyliu važiavimu garsėjo ir "Blizzak MZ-02", naujajame modelyje šios savybės išsaugotos.

"Bridgestone" padangų importuotoja bendrovė "Auto Trade" naująją žieminę "Bridgestone" padangą Lietuvos rinkoje parodys balandžio pradžioje vyksiančioje parodoje "ALT", rudeniop šio modelio padangas jau bus galima įsigyti. Jos turėtų kainuoti truputį (apie 3 proc.) brangiau už "Blizzak MZ-02".

Praktiniuose bandymuose Ivalo poligone Baltijos regiono "Bridgestone" padangų pardavėjai ir žurnalistai naująsias padangas išbandė ledo ir sniego trasose. Automobiliai "Saab 9-5", kurie buvo "apauti" naujausio modelio žieminėmis nedygliuotomis "Blizzak WS-50" padangomis, buvo puikiai valdomi sniego trasose (būtent elgesys ant sniego buvo viena silpnesnių "Blizzak MZ-02" pusių), ant ledo manevruoti ir valdyti automobilį buvo lengva, o padangų triukšmas (triukšmingumas liko toks pat kaip ir MZ-02 modelyje) buvo, galima sakyti, nulinis. Važinėjantys dygliuotomis padangomis to gali tik pavydėti.

Beje, net atšiaurios Laplandijos gyventojai pastaruoju metu renkasi daugiau nedygliuotų padangų, nors žiema ten iš esmės skiriasi nuo lietuviškos: kovo viduryje Ivalo apylinkėse buvo 10-15 laipsnių šalčio. Suomiai, galintys pasigirti ne tik saunomis ar Kalėdų seneliu, didžiuojasi ralio ir "Formulės-1" pasaulio čempionais. Todėl dažnai minimas Mika Hakkinenas, kuris savo pergales pasiekė būtent naudodamas "Bridgestone" padangas. Beje, Ivalo poligone M.Hakkinenas yra važiavęs ir "formulės" automobiliu.

Kadangi žiema Lietuvoje jau baigėsi, "Bridgestone" priminė ir vasarinį "apavą": Italijoje neseniai atliktame vasarinių padangų (greičio indeksas - T, dydis - 195/65 R15) teste "Bridgestone B330" pralenkė visus savo konkurentus - "Nokian NRT2", "Continental ContiEcoContact EP", "Goodyear GT3", "Pirelli P3000" bei "Michelin Energy XT2".