"Klaipėdos naftos" atstovė spaudai ketvirtadienį informavo Eltą, kad bendrovės darbuotojai kovo 9 dieną savarankiškai švartavo pirmąjį tanklaivį, kuris iš "Klaipėdos naftos" terminalo paėmė 9000 tonų naftos produktų. "Džiaugiamės, kad pirmas blynas neprisvilo, t.y. švartavimo darbus gerai atlikome.

Nuo tada jau priimame visus į mūsų įmonę atplaukiančius tanklaivius", - sakė bendrovės perkrovimo cecho viršininkas Algis Seniūnas, kuris kartu su pavaduotoju Sauliumi Kairiu yra atsakingas už tanklaivių švartavimo darbų organizavimą.

Laivų agentams pranešta, kad prie pirmos ir antros Klaipėdos uosto krantinių tanklaivius švartuoja AB "Klaipėdos nafta". Bendrovės operatyvinio valdymo skyrius iš laivus ekspedijuojančių agentūrų gauna informaciją, kada tanklaivis pasirodys prie terminalo krantinių, o perkrovimo cecho vadovai organizuoja švartuotojų iškvietimą, darbą, aprūpina juos specialiais drabužiais ir atsako už darbų saugą. Vidutinės talpos tanklaivio švartavimo procesas trunka apie pusvalandį.

Bendrovės administracijos iniciatyva, kompanijos KLASCO mokymo centre teorinius kursus išklausė, egzaminus išlaikė, atliko aštuonių valandų praktinius užsiėmimus ir švartuotojų pažymėjimus gavo 51 Klaipėdos naftos terminalo perkrovimo cecho darbuotojas.

S.Kairys teigia, kad švartuotojų specialybes įgijusiems "Klaipėdos naftos" darbininkams šis darbas - ne naujiena: jie vos ne kasdien matydavo tanklaivius švartuojančių kitų kompanijų darbą, kartais net ir padėdavo. Be to, daugelis šių žmonių yra ėję į jūrą, dirbę jūreiviais. Švartavimo paslaugų teikimas - ne tik papildomos pajamos "Klaipėdos naftai", bet ir papildomas uždarbis jos darbuotojams.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją