„IS 250C“ automobilį varo 208 AG 2,5 litrų benzininis V6 variklis su šešių laipsnių automatine transmisija. Kabrioleto aerodinaminės savybės (0,29 pasipriešinimo koeficientas) bus tokios pat, kaip ir „brolio“ sedano.

Kėbulo konstrukcija ir važiuoklė buvo suprojektuoti iš naujo. Specialiai „IS 250C“ modeliui sukurtos priekinės ir liemens šoninės SRS oro saugos pagalvės mažina galvos sužalojimų riziką, kai kietasis stogas yra nuleidžiamas. Šios naujos oro saugos pagalvės turi daugiau nei dvigubai geresnę smūgio mažinimo zoną už įprastines šonines oro saugos pagalves.

Apsaugą taip pat suteikia dvigubos SRS oro saugos pagalvės priekyje bei vairuotojo ir priekinio keleivio kelių saugos oro pagalvės. Aliuminio stogas susilanksto arba atsidaro per 20 sek.

Šaltesniam orui priekinių sėdynių šildymas yra padidintas 20 proc. Gamintojų teigimu, specialiai suprojektuotas priekinio lango kampas, salono ilgis ir bagažinės aukštis leidžia mėgautis važiavimu atidengtu stogu net ir pasiekus didesnį nei 100 km/val. greitį.

Kai „IS 250C“ stogas nuleistas, automobilyje yra 205 litrų erdvė bagažui, o uždengus stogą bagažinės erdvė padidėja iki 553 litrų.

„IS 250C“ galima rinktis iš 2 komplektacijų – „Executive“ ir „Luxury“. Pigiausia automobilio versija kainuoja nuo 174,6 tūkst. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją