TRALS prezidento Gintaro Songailos teigimu, tokiame nevalstybiniame fonde galėtų būti kaupiamos lėšos atskaitant dalį pajamų iš tabako reklamos. "Kaip žinoma, - teigia jis, - socialinė reklama apie rūkymo žalą yra efektyvesnė rūkymo prevencijos priemonė nei tabako gaminių reklamos draudimas".
Viliantis tabako reklamos draudimo atidėjimo dar keliems metams TRALS valdyba priėmė ir nutarimą siūlyti kitoms nevyriausybinėms organizacijoms dalyvauti sudarant jungtinę reklamos tarybą - savitvarkos instituciją, kuri prižiūrėtų, kaip vykdomas Reklamos etikos kodeksas. Jį iš esmės jau aprobavo visos pagrindinės žurnalistų ir leidėjų bei reklamos rinkos dalyvių asocijuotos struktūros. TRALS nevyriausybines organizacijas, daugiau atstovaujančias vartotojų interesams, kvies dalyvauti redaguojant ir priimant galutinę šio kodekso redakciją.
Pasak G.Songailos, savitvarka yra efektyvus reguliavimo mechanizmas, papildantis įstatyminį reguliavimą. Jo teigimu, ES direktyvoje dėl klaidinančios reklamos šalia įstatyminio reguliavimo savitvarka pripažįstama ir skatinama, nes padeda išvengti nereikalingo administravimo.