Kaip skelbiama organizatorių pranešime, paraiškas jose dalyvauti pateikė 52 komandos, kurių sudėtyje - 161 sportininkas iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Rusijos, Ukrainos, Belgijos ir Didžiosios Britanijos.

„Nekėlėme sau užduoties ir nesitikėjome sunkmečio sąlygomis pranokti pernykštį šių lenktynių masiškumo rekordą.

Sulaukę mūsų jau dešimtąjį kartą rengiamoms lenktynėms Palangoje 52 ekipų dėmesio, esame patenkinti ir garantuojame žiūrovams ne tik atkaklias batalijas trasoje, bet ir spalvingą renginio programą, niekuo nenusileisiančią, o gal ir pranoksiančią matytas iki tol, - sako vienas pagrindinių lenktynių organizatorių, „Promo Sporto“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas. – Kad kova bus atkakli, o pergalė - nelengva, leidžia teigti ne tik lenktynių dalyvių sąrašas, kuriame ne viena labiausiai tituluotų, atskirų šalių čempionų pavardė, bet ir galingi, greiti sportiniai bolidai, kuriuos šiemet pamatysime Palangos trasoje.“

D. Grinbergo nuomone, pagrindiniais pretendentais į nugalėtojų titulą reikėtų laikyti GT klasės automobilius vairuosiančius sportininkus, tarp kurių bus nemenka konkurencija.

Pateikdamas paraišką lenktynėms „Oktanas Racing“ komandos narys Nemunas Dagilis varžybų spaudos centrui sakė, kad nei jo, nei brolio Nerijaus ar Egidijaus Dapšo netenkintų ketvirtoji ar penktoji vietos, o tik aukščiausios pozicijos, dėl kurių jie ir pasiryžę kautis.

2005 m. laimėjusi lenktynes Palangoje „Oktanas Racing“ komanda šiemet vairuos per 400 AG pajėgumą išvystantį ir 420 Nm sukimo momentą turintį „Porsche 997 GT3“.

„Porsche 911 GT3 Cup“ tramdys ir toje pačioje klasėje besivaržantys, daugkartinis Lenkijos čempionas Maciejus Marcinkiewiczius, kuris prieš lenktynes buvo specialiai atvykęs į Palangą studijuoti trasos ypatybių, ir jam talkinsiantis Pawelas Potockis.

Be šių ambicingų komandų GT klasėje varžysis „Snoras Client Team“ ir „Snoras Client Team 2“ komandos, kurių sportininkai vairuos „Ferrari F430“ bolidus. Šių ekipų sudėtyje – irgi ne mažiau garsūs bei tituluoti sportininkai, pernykščiai šių lenktynių nugalėtojai Aleksejus Vasiljevas ir Jonas Gelžinis bei šįkart jiems padėsiantis Ilja Burenko.

Antrajai komandai atstovaus su aktyviuoju sportu jau atsisveikinęs, tačiau niekaip negalintis atsispirti 1000 km lenktynių traukai ir žavesiui Stasys Brundza ir ukrainiečiai Dmytro Rybakas bei Oleksanderis Beliajevas.

Masiškiausios – A3000 ir A3000+ klasės. Joms priskiriamus automobilius vairuos net 17 ekipų sportininkai, todėl čia kova irgi bus labai atkakli. Juolab, kad šių komandų sąrašuose irgi pilna garsenybių, nestokojančių ambicijų savo pranašumą dar kartą įrodyti trasoje.

Sporto gerbėjams gerai žinomi Robertas Kupčikas, Darius Vilimas ir Žilvinas Juršys, susibūrę po „Autochemija Elite“ sparnu, į trasą išvairuos „Nissan 350Z“, o, galima sakyti, jau nuolatiniai varžybų Palangoje dalyviai, britai tėvas ir sūnūs Drew, Dave'as ir Michaelas Hollandai liko ištikimi tai pačiai „Ford Sierra RS500“.

Daugkartinis šalies žiedinių lenktynių čempionas ir varžybų Palangoje 2007 metais laimėtojas Ramūnas Čapkauskas su Tomu Šipkausku ambicijas sieks įrodyti su specialios konstrukcijos „Adampolis Luego Kit car“, o tos pačios klasės atstovai Igoris Sidunovas, Rimas Cesiulis, Andrius Pankevičius ir Rokas Markevičius – su „Volkswagen New Beetle RSI“.

Žinoma, ne visi lenktynių dalyviai gali svajoti apie galimybę pirmiesiems kirsti šių maratoninių lenktynių finišą, todėl labai įtemptos kovos laukiama ir atskirose automobilių klasėse.

Pagal markes šiemet Palangoje daugiausia – net 12 – pamatysime įvairių modifikacijų „Honda“ automobilių. 11 - BMW, 6 - „Volkswagen“, 4 - „Porsche“, po 2 – „Ferrari“, „Audi“, „Alfa Romeo“, „Mitsubishi“, „Nissan“ ir „Renault“, po vieną – „Ginetta G 50R“, „Lotus“, „Ford“, „Peugeot“, „Toyota“, „Luego Kit car“ ir VAZ, kurio vairo, kaip nesunku įspėti, nepaleidžia Dovilas Čiutelė ir šiose lenktynėse jam talkinsiantys „Auto ABC-SRG“ ekipos nariai Modestas Jakas, Jonas Barkus ir Edmundas Skrodenis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją