Energetinių gėrimų gamintojui priklausanti komanda Silverstoune buvo visa galva pranašesnė už pagrindinius savo varžovus „Brawn“. Iš dalies tai lėmė bolido patobulinimai, tačiau prie sėkmės prisidėjo ir konkurentų problemos šildant padangas esant žemai oro temperatūrai.

„Manau, kad ši trasa visuomet mums buvo paranki, ir tikėjausi, kad ji bet kuriuo atveju mums bus paranki“, - po savaitgalio Didžiojoje Britanijoje pareiškė A. Newey.

„Panašu, kad kai kurios kitos komandos turėjo padangų sušildymo problemų, dėl ko pajėgumo skirtumas staiga galėjo tapti gerokai didesnis nei būtų kitose trasose. Taigi, akivaizdu, kad turime pažiūrėti, kaip viskas vyks kituose žieduose“, - kalbėjo ekipos technikos vadovas.

Nesėkmingai Silverstoune pasirodžiusi „Brawn“ tikino, kad kitą lenktynių savaitgalį viskas gali apvirsti aukštyn kojomis. „Red Bull“ atstovas taip pat neatmetė tokios galimybės.

„Mes jaučiamės esantys tokioje pat pozicijoje, kaip jaučiasi „Brawn“. Manau, kad ši trasa mums labai tiko, tuo pačiu netikdama „Brawn“. Taigi, tai nebuvo normalus savaitgalis. Pažiūrėsime“, - sakė specialistas.

„Ir toliau kiekvienam savaitgaliui ruošiuosi atskirai. Stengsimės tų savaitgalių metu padaryti viską, ką tik galime“, - teigė jis.

A. Newey džiaugėsi „Red Bull“ lenktynininkais Marku Webberiu ir Sebastianu Vetteliu, palaikančiais draugiškus tarpusavio santykius ir taip aplink save suburiančius visą komandą.

„Manau, kad jie palaiko labai sveikus tarpusavio santykius. Jie labai gerai sutaria ir prisideda vienas nuo kito nieko neslėpdami“, - gyrė pilotus technikos vadovas.

„To pavyzdžiu galėtu tapti atvejis, kai Markas antrosiose penktadienio treniruotėse išlėkė ši trasos. Bolidas sustojo daugiausiai dėl smarkaus užvažiavimo ant kelkraščio, ir Markas pirmiausiai nuėjo ir patarė Sebastianui, ką reikėtų daryti tokioje situacijoje“, - atskleidė specialistas.

„Taigi, tai labai geri santykiai, abu lenktynininkai padeda vienas kitam, o tai suburia ne tik juos, bet ir visą komandą“, - pridūrė jis.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.