Iš viso Lietuvos televizorių bendrovė eksportuoja 96,6 proc. produkcijos, iš jos apie 30 proc. - į Rytų Europos bei atsigaunančią Rusijos rinką.

Per du šių metų mėnesius "Šiaulių tauro televizoriai" pardavė beveik 21,34 tūkst. televizorių ir pasiekė 10,817 mln. litų apyvartą. Palyginti su 2000 metų sausio-vasario mėnesiais, apyvarta sumažėjo trečdaliu (buvo 16,026 mln. litų), televizorių parduota 13,32 tūkst. vienetų mažiau.

Bendrovės vyriausiasis finansininkas Eugenijus Lukas sakė, kad apyvartą labai sumažino sausis, per kurį ji tesiekė 2,9 mln. litų, vėluojantys detalių tiekimai ir tik vasario mėnesį paleista nauja antroji linija. "Kovą baigsime dar vienos modernios linijos paleidimo darbus, o balandį ji jau turėtų pasiekti numatytą pajėgumą. Tai bus universali linija, galinti gaminti ir kompiuterių monitorius", - teigė finansininkas. Nauji pajėgumai padės išauginti apyvartą apie 20-30 procentų. Be to, kurį laiką Vakarų Europos televizorių rinkai įtakos gali turėti ir Turkijos liros devalvavimas. "Jei turkai televizorių gamins mažiau, Šiaulių bendrovei tai išeis tik į naudą", - prognozavo E.Lukas. Ar bus naujų pokyčių rinkoje, turėtų paaiškėti maždaug po mėnesio.

Iš viso 2000 metais Šiaulių įmonė pardavė 207 tūkst. televizorių, arba 15 proc. daugiau nei 1999 metais. Bendrovės apyvarta išaugo 11 proc. iki 80,2 mln. litų (1999 metais buvo 72,2 mln. litų). Negalutiniais duomenimis, pernai uždirbta 129 tūkst. litų grynojo pelno, užpernai nuostolis siekė 542 tūkst. litų. Didesnį pelno šuolį kol kas stabdė investicijos.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją