TV reklamos apimtys, lyginant 2008 ir 2009 metų pirmojo ketvirčio rezultatus, sumažėjo 9,93 proc. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuota beveik 3,3 milijono sekundžių reklamos, daugiau kaip 145 tūkstančiai reklaminių klipų.

Spaudoje reklamos apimtys lyginant su 2008 metais nukrito. Pirmų trijų mėnesių reklamos plotas laikraščiuose sumažėjo 30,6 proc., žurnaluose – 23,6 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 4,5 milijono, žurnaluose – daugiau kaip 1,7 milijono kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per šių metų sausio-kovo mėnesius transliavo 796 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo 12,5 proc. reklamos mažiau negu per 2008-ųjų pirmąjį metų ketvirtį.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2009 ir 2008 metų pirmojo ketvirčio duomenis, buvo 1,8 proc. didesnis.

Lauko video reklamos ACM (Actual City Media) vaizdo ekranuose buvo transliuota beveik 1,4 milijono sekundžių reklamos. Palyginus su 2008 metų sausio-kovo mėnesių duomenimis, lauko video reklamos apimtis sekundėmis padidėjo 8,4 proc..

Šių metų sausio-kovo mėnesiais, skaičiuojant gross reklamos pajamas, internetas surinko 22 proc. mažiau negu kad pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Per pirmąjį šių metų ketvirtį Fillboard - reklamai ant degalinių degalų pylimosi pistoletų -išleista 0,4 proc. gross reklamos pinigų daugiau nei per 2009 metų sausio-kovo mėnesius.

Per pirmąjį šių metų ketvirtį gross reklamos pinigais reklamai vidaus ekranuose buvo išleisti 4,9 milijonai litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją