“Šiuo metu žinome, jog projekte dalyvauja 51 moksleivis iš įvairių Lietuvos mokyklų, - sakė kitas klubo administratorius Tadas Laurinaitis, ISM studentas, - reklaminių akcijų projektams moksleiviai pasirinko batų parduotuvės “Danija”, “Lietuvos telekomo”, “Omnitel”, “Sampo banko lizingo” teikiamas paslaugas ar produktus.
“Reklaminės akcijos projektai žada būti netikėti, štai jau dabar turime vieną projektą kontraversišku pavadinimu “Įveik drovumą - praleisk naktį su DSL’u”, - užsiminė T.Laurinaitis, nepanoręs išsamiau papasakoti apie projektą, tik užsiminė, jog geriausios akcijos kūrėjai bus apdovanoti piniginiais prizais.
“Profesionaliausios akcijos bus pristatytos toms kompanijoms, apie kurių paslaugas ir produktus buvo kalbama”, - pabrėžė J.Gavelis.
Moksleivių verslo klubas buvo įkurtas 2002 m. bendra Tarptautinės aukštosios vadybos mokyklos (ISM) ir Lietuvos moksleivių sąjungos (LMS) iniciatyva. Klubo idėja – suburti aktyvų Lietuvos vidurinių mokyklų ir gimnazijų jaunimą, besidomintį verslu, vadyba, verslo administravimu, ekonomika, tarptautiniais santykiais, siekiantį realizuoti save šiose srityse.
Moksleivių verslo klubą sudaro 206 vienuoliktų – dvyliktų klasių moksleiviai, aktyviai besidomintys šiandieninėmis verslo ir ekonomikos aktualijomis bei besireiškiantys moksleivių vietinėse ir respublikinio masto iniciatyvose.