Viename paskutiniųjų AB "Lietuvos jūrų laivininkystė" valdybos posėdžių, be svarstytų klausimų dėl laivininkystės antrinių įmonių veiklos, laivų remonto organizavimo, informacinių technologijų diegimo, naujų rinkų paieškos, nemažai dėmesio skirta ir laivyno atnaujinimo programai, kurioje numatyta vietoje linijoje Klaipėda-Stokholmas eksploatuojamo kelto "Palanga", nebeturinčio jokių rezervų vežti daugiau keleivių, įsigyti ekonomišką, didesnį, klientų ir kompanijos interesus tenkinantį keltą.

Anot "Lisco" atstovės spaudai, posėdyje išdėstyta "Lisco" pozicija, jog susisiekimą keltais su Švedijos sostine Stokholmu būtina išsaugoti, ir neatsisakoma idėjos rasti minimalių eksploatavimo kaštų reikalaujantį ir linijos plėtros planą atitinkantį keleivių ir krovinių keltą. Bendrovės vadovybė mano, jog įvertinus investicijas, darbo patirtį, linijos reikšmę laivybos bendrovės plėtrai bei tenkinant visuomenės poreikius liniją būtina išsaugoti.

Teigiama, kad viena aplinkybių, trukdanti įgyvendinti verslo planą šioje srityje, yra ribota laivininkystei reikalingo tipo keltų pasiūla rinkoje ir per didelė jų įsigijimo bei eksploatavimo kaina, o siekiančiai pelningos veiklos bendrovei pirkinys turi atitikti ekonominius skaičiavimus.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją