Gegužės mėnesį, palyginti su balandžiu, rinka išaugo 36 proc., o palyginti su 1999-ųjų geguže, - 45,7 proc. Tai pats didžiausias alaus rinkos augimas šiais metais.

Atšilus orams, kai kurie aludariai - "Švyturys", "Kalnapilis" ir kiti - nebespėjo patenkinti vartotojų poreikių.

Lietuvos aludarių asociacijos duomenimis, sausio-gegužės mėnesiais vienuolika didžiausių alaus bendrovių pardavė 7,653 mln. dekalitrų (dal), gegužę - 2,271 mln. dal alaus.

Aludarių asociacijos prezidentas Audrius Vidžys mano, kad per visus metus alaus rinka išaugs daugiausia 25 proc., o vasarą ji gali išaugti 30 procentų.

Lietuvos alaus rinkos lyderiai išliko tie patys - Danijos alaus bendrovės "Carlsberg" valdomas "Švyturys" bei Skandinavijos koncerno "Baltic Beverages Holding" (BBH) valdomas "Utenos alus" ir "Kalnapilis".

Praėjusį mėnesį rekordinį kiekį alaus - 577 tūkst. dal - pardavė Panevėžio "Kalnapilis". "Nė viena alaus darykla per pastaruosius metus gegužės mėnesį nepardavė tokio kiekio alaus", BNS sakė "Jungtinio alaus centro", platinančio BBH valdomų bendrovių produkciją, atstovė ryšiams su visuomene Rita Mikailienė.

"Kalnapilio" apyvarta, palyginti su balandžiu, išaugo 49 proc., o palyginti su 1999-ųjų geguže, - 2,5 karto. Iš viso per penkis mėnesius "Kalnapilis" pardavė 1,677 mln. dal alaus - 42,7 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu (1,175 mln. dal) ir įmonių vienuoliktuke užėmė trečią vietą.

"Kalnapilis" parodė, kad Lietuvos rinkai reikia iš esmės naujų rūšių alaus", BNS teigė A. Vidžys. Pasak jo, būtent "ledinio" alaus pasirodymas rinkoje lėmė "Kalnapilio" pardavimų augimą.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją