„Mes ieškojome visų įmanomų galimybių tęsti veiklą, tačiau nebegalėdami toliau vykdyti skrydžių ir nematydami realių galimybių veiklą atnaujinti, buvome priversti kreiptis dėl bankroto bylos iškėlimo. Esant dabartinei situacijai, manau, tai vienintelis teisingas sprendimas“, – sakė AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

Valstybei siūlo skolas paversti akcijomis

Apie 100 mln. Lt skolų turinti bendrovė praėjusią savaitę Susisiekimo minsiterijai pasiūlė dar vieną bendrovės veiklos pratęsimo variantą – kapitalizuoti skolas ir pagal jų proporcijas pasidalinti akcijas.

Kaip penktadienį žurnalistams sakė „flyLAL“ akcininkas Gediminas Žiemelis, „skaičiuojant matematiškai“ dabartiniams bendrovėms akcininkams tokiu atveju tektų apie 60 proc. akcijų, o valstybei – maždaug 40 proc. akcijų.

DELFI primena, kad maždaug 49 mln. Lt „flyLAL“ yra skolinga savo akcininkams, apie 20 mln. Lt – valstybei priklausančiam Tarptautiniam Vilniaus oro uostui.

G. Žiemelio teigimu, Susisiekimo ministerija atsakymo kol kas nepateikė.

Bus tiriama veikla

DELFI primena, kad „flyLAL" savo veiklą sustabdė po to, kai Civilinės aviacijos administracija sustabdė oro vežėjo pažymėjimo galiojimą. Toks sprendimas priimtas, nes sudėtinga bendrovės finansinė situacija kelia grėsmę skrydžių saugai.

„flyLAL" turi apie 90 mln. Lt skolų. Bendrovė taip pat yra pardavusi bilietų už 6 mln. Lt, su pretenzijomis į įmonę kreipėsi 2,5 tūkst. klientų.

Sausio 20 d. susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio įsakymu sudaryta darbo grupė AB „flyLAL Group“ veiklai, ir kiek tai susiję su aviakompanija AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“, įvertinti.

Jai pavesta iki 2009 m. sausio 26 d. parengti ir pateikti susisiekimo ministrui išvadas pagal turimą medžiagą dėl AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“ turto perleidimo AB „flyLAL Group“ valdomoms ir susijusioms įmonėms AB „Lietuvos avialinijos“ privatizavimo.

Sausio 20 d. „flyLAL“ vienašališkai nutraukė sutartį su įmonę ketinusia pirkti Šveicarijos bendrove „SCH Swiss Capital Holding“. Sutartis nutraukta, nes Šveicarijos investuotojai „nelabai rimtai viską darė“ ir nebuvo gauti žadėti pinigai bendrovės veiklos palaikymui.

„flyLAL" priklauso bendrovėms „ŽIA valda", „Sanitex" ir „Indeco".

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją