Šeštadienį pilotai startuoja atvirkščia penktadienį iškovotos vietos tvarka. Lėčiausias penktadienį – pirmas, o greičiausias – paskutinis. Davidas Coulthardas sako, kad važiuoti lėtai penktadienį bus pilotui naudinga.

“Sinoptikų duomenimis šeštadienį prognozuojamas lietus, kuris turi prasidėti kvalifikacinių važiavimų pabaigoje, todėl jei taip atsitiks, tai greitai važiuoti penktadienį neapsimoka. Turbūt kai kas „sulėtės”, norėdamas šeštadienį išvažiuoti dar esant sausai trasos dangai. Manau, kad dabar įvairūs taktiniai sprendimai turės didelę įtaką. Mes galim ir nebepamatyti bolidų, važiuojančių arti savo galimybių ribų. O tokiose trasose kaip Monako, tiesiog negalima praleisti šanso. Šioje trasoje geresnėmis sąlygomis važiuos tas, kas šeštadienį startuos paskutinis, nes į kvalifikacijos pabaigą trasa vis daugiau pasidengia padangų guma ir tampa „greitesne“. Todėl greito važiavimo kvalifikacijoje atžvilgiu prestižas krenta. Ir aš manau, kad mums daugiau nebereikės žiūrėti į praeitų kvalifikacijų protokolus, kaip ir Sennos kvalifikacijų rekordą – 65 pergalės, kuris greičiausiai nebus pagerintas”, - teigia Davidas Coulthardas.

“MaLaren“ pilotas pranašauja maišatį ir starte bei lenktynėse, kai lėti bolidai užims pirmas starto vietas, ką gali pasiekti prisipylę mažai kuro kvalifikacijų metu.

Davidas Coulthardas teigia: „Jei lėti bolidai startuos mažai prisipylę kuro, tai iki sustojimo boksuose ilgą laiką pristabdys už savęs važiuojančius bolidus. Ir tai gali sugadinti lenktynes, nes būsite priversti už jų važiuoti, kai kiti varžovai priekyje išnaudos normalų lenktyninį tempą“.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją