Dauguma F-1 specialistų įvardina Albert Park trasos dangą kaip vieną svarbiausių faktorių GP savaitgalio metu. "Renault“ komandos lenktynių inžinierius Remi Taffinas aiškina, jog savaitgalio pradžioje trasos danga būna neįtikėtinai dulkėta ir nešvari, tačiau sulyg kiekviena minute bolido sukibimas su trasa gerėja ir į tai svarbu atkreipti dėmesį reguliuojant bolidą. "Komandoms įskaitant ir mus, kurios pasirašė Heathrow sutartį, nepatogumas bus bandyti bolidus esant labai blogam sukibimui su trasa,"- sakė R.Taffinas. "Nesant geram sukibimui su trasa yra labai svarbu tinkamai naudoti variklį - traukos kontrolės bei paleidimo sistemos turi būti labai tiksliai kalibruotos."

Albert Park trasa yra viena greitesnių, tad čia labai svarbus yra tiek variklio galingumas, tiek jo patikimumas. "Vidutinis greitis šioje trasoje yra gana didelis. Net apie šešiasdešimt procentų laiko įveikiant visą ratą akceleratorius būna pilnai nuspaustas - tai daro Melburną trečia pagal reiklumą po Monzos bei A1-Ringo."

Pagrindinė starto-finišo tiesioji yra palyginus trumpa - važiuojant ja apie dešimt sekundžiu akceleratorius būna pilnai nuspaustas, o bolido maksimalus greitis siekia 310 km/h.

Tai, kad Australijos GP yra pirmasis sezone ir jo metu yra nemažai šansų net autsaideriams iškovoti keletą taškų, daugiausia komandų vis tik meta pajėgas ne į variklio galingumą, bet į jo patikimumą. Patikimumo problemos gali atsirasti ir dėl dažnai Melburne esančios aukštos temperatūros, kuri gali svyruoti nuo 20 iki 35 laipsnių karščio.

Kadangi žiemos bandymų metu Europoje oro temperatūra būna nedaug aukštesnė už nulį ir tik retai viršyja dešimt laipsnių, komandos suka galvą, kaip tokioje žemoje temperatūroje gerai veikianti variklio aušinimo sistema elgsis sąlyginai karštesniame Melburne.

Tuos klausimus komandos dar šiuo metu sprendžia rikiuodamos savo arsenalą Melburno techninio aptarnavimo zonoje bei garažuose.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.