FOTA susitikimai vyko paskutiniais sezono mėnesiais, o šią savaitę Londone buvo įvykęs dar vienas, kurio metu komandų atstovai sutarė dėl kelių aspektų, tarp jų ir dėl itin svarbaus – variklių nepriklausomoms ekipoms kainos.

Priminsime, kad Tarptautinė automobilių federacija pasiūlė iš esmės du variantus kaip nuo 2010 m. turėtų atrodyti variklių tiekimas „Formulėje-1“. Pirmasis variantas – standartizuoti varikliai, kuriuos galėtų gaminti atskiras tiekėjas arba kiekviena komanda atskirai pagal nustatytus brėžinius. Jei toks variantas ekipoms netinka, tuomet privalo būti priimtas sprendimas, kad bet kuri nepriklausoma nuo didelio automobilių gamintojo komanda galėtų sau leisti partnerystę su variklių tiekėju tik už 5 mln. eurų (apie 17,2 mln. Lt) per sezoną. Dabar FOTA nariai sparčiais žingsniais juda antrojo varianto link.

„Tai pirmasis pasiūlymų paketas, už kurį nubalsavome vienbalsiai. Juo sieksime smarkaus kaštų mažinimo“, - kalbėjo FOTA prezidentas Luca di Montezemolo.

„Mes nutarėme pabandyti turėti 5 mln. eurų vertės variklius 2010-aisiais. Taip pat nutarėme gaminti variklius dar mažesnėmis kainomis 2011-aisiais“.

Teigiamai susitikimą komentavo ir „Honda“ vadovas Rossas Brawnas.

„Manau FOTA atlieka labai gerą darbą ir šios organizacijos pagalba galime pateikti alternatyvių pasiūlymų, kurie atitiktų FIA tikslus, FOTA tikslus ir kartu galime tai pasiekti. Yra keletas labai gerų idėjų“, - teigį R. Brawnas.

Šįmet, kaip niekada anksčiau, ekipų tarpusavio bendradarbiavimas yra labai vaisingas ir vieningas, ko tikrai nebuvo galima pasakyti apie ankstesnių metų derybas, kai „turtingos“ ekipos niekaip nesutardavo su „mažosiomis“.

Daugiau informacijos ieškokite .">