Pirmąkart tokios varžybos, kuriose varžosi automobilių pardavimo atstovybių komandos, sudarytos iš jų darbuotojų, sportininkų ir žiniasklaidos atstovų, įvyko 1996 metų pavasarį, po Vilniuje surengtos automobilių parodos ties Spaudos rūmais.

Tuo metu šalyje dar mažai žinomam automobilių sporto klubui "Ajags" kilo mintis organizuoti tokį renginį pasižiūrėjus tarptautinės kompanijos "Rothmans" gatvės lenktynes Maskvoje. Ši firma tapo ilgamete naujų automobilių lenktynių rėmėja, ir komandos ilgą laiką kovojo dėl "Rothmans" taurės.

Pritaikant varžybas Lietuvai, buvo atsižvelgta į tai, kad greitos lenktynės yra gana pavojingos automobiliams ir žiūrovams, todėl buvo pasirinkta kita forma - sinchroninės slalomo lenktynės.

Per septynerius metus šiose varžybose dalyvavo 23 žymiausių pasaulyje automobilių gamintojų komandos iš Latvijos, Estijos, Suomijos, Lietuvos, o lenktynėse startavo per 200 sportininkų.

2001 m. lenktynės žengė nemažą žingsnį profesionalaus sporto link - net dviejuose iš penkių etapų į trasą buvo leidžiama išvažiuoti tik su šalmais. Varžybos gerokai nutolo nuo klasikinio slalomo ir tapo panašios į gatvių lenktynes, kuriose pasiekiami dideli greičiai.

Lietuvoje uždraudus tabako reklamą, keitėsi varžybų pavadinimas, tačiau jos gyvavo toliau.

Šiemet šio renginio mecenatu tapo bendrovė "Auto Trade", prekiaujanti firmos "Elf" produkcija, o taurės varžybas sudarys penki etapai.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją