„Net ir ekonominės krizės metu žmonės valgo, rengiasi, todėl jiems reikia apsipirkti. Kitas dalykas yra konkurencija, kuri visada padeda vartotojui“, - penktadienį žurnalistams teigė projektą plėtojančios bendrovės „E.L.L. Nekilnojamas turtas“ generalinis direktorius Gediminas Tursa.

„Panoramos“ direktorius Raimondas Bureika patikino, kad visi prekybos plotai centre yra išnuomoti, tik kelios parduotuvės dar nespėjo įsirengti.

„Niekas iš mūsų nebėga, tiesiog keli prekių ženklai neatėjo. Tarp jų ir tas moterų išsvajotas ir labai lauktas „H&M“, kurio nėra niekur Baltijos šalyse“, - sakė R. Bureika.

Jo teigimu, „Panorama“ orientuosis į vidutines ir aukštesnes pajamas gaunantį pirkėją.

20 naujų parduotuvių

Pirmajame „Panoramos“ aukšte pirkėjams žadama pristatyti parduotuves šeimai ir namams – prekes vaikams siūlys Lietuvoje pirmąsyk atidaromos „Mothercare“, „Bambizzi“ ir „Chicco“ parduotuvės. Šalia įsikūrė prekybos centras „Hyper Rimi“ ir parfumerijos bei kosmetikos prekių parduotuvė „Douglas“, kurios plotas siekia 600 kv. m. Pirmame aukšte taip pat įsikurs „Pegaso“ knygynas ir „Coffee Inn“ kavinė.

Didžioji dalis antrajame, „Mados žiedu“ pavadintame „Panoramos“ aukšte įsikūrusių parduotuvių siūlys drabužius bei aksesuarus. Čia lankytojų lauks pirmosios šalyje „Guess“ ir „Ralph Lauren“ parduotuvės, naujai pristatomos „Tom Tailor“, „EDC“ ir „JBC“ drabužių bei „Parfois“ ir „Mango Touch“ aksesuarų parduotuvės. Apatiniu trikotažu prekiau „Jockey“, avalyne – „Lloyd“ parduotuvės.

Antrajame aukšte įrengta ir pramogų zona, kurioje veiks uždara elektrinių kartingų trasa.

Trečiajame „Panoramos“ aukšte įsikūrė kepsnių baras „Brazil Rodizio Grill“, rytietiško maisto restoranas „Gan Bei“ ir Trakų kibininė „Kybynlar“.

Laukia pėsčiųjų

„Panoramos“ pastato plotas su požemine automobilių stovėjimo aikštele - 129 tūkst. kv. m., prekybos ploto pastate - 65 tūkst. kv. m.

Teigiama, kad požeminė automobilių stovėjimo aikštelė yra didžiausia Baltijos šalyse - joje numatyta 1,5 tūkst. vietų automobiliams.

Dviejų aukštų, apie 60 tūkst. kv. m. aikštelėje orientuotis padės automobilių srautų valdymo sistema..

„Panoramos“ šeimininkai užsiminė, jog ateityje gali apmokestinti ilgesnį stovėjimą šioje aikštelėje, jeigu savo automobilius čia pradės statyti ne tik prekybos centro lankytojai, bet ir aplinkinių biurų darbuotojai ar namų gyventojai.

Pastariesiems po T. Narbuto gatve yra įrengta pėsčiųjų perėja, todėl laukiama, kad nemažai pirkėjų į „Panoramą“ ateis pėsčiomis.

Suomių ir lietuvio projektas

„Panoramos“ pastatą stačiusios bendrovės „Merko statyba“ generalinis direktorius Gediminas Kazlauskas ypač didžiuojasi pastato švieslangiu, kurio bendras ilgis siekia 94 metrus, jame nėra nei vienos pasikartojančios detalės.

„Pagal dydį, konstrukcinius, inžinerinius ir statybinius sprendimus šiam laisvalaikio centrui nėra lygių visose Baltijos šalyse“, - teigė G. Kazlauskas.

Naujasis prekybos ir laisvalaikio centras įsikūrė buvusioje „Vilniaus pieno kombinato" teritorijoje.

„Panoramos" architektūrinę koncepciją sukūrė Suomijos bendrovė „Evata", ją įgyvendino architekto Audriaus Ambraso projektavimo įmonė.

Bendrovės „E.L.L. Nekilnojamas turtas" investicijos į projektą siekia 270 mln. litų. Bendrovė tikisi, kad investicijos atsipirks per 10 metų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją