Pasak “Office 1” tinklo Lietuvoje generalinės direktorės Alytė Šatikienės, per metus tinklas aprėpė visus didžiausius Lietuvos miestus – atidaryti prekybos centrai Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Be to, “Office 1” tapo pirmuoju pagal amerikiečių frančizę Lietuvoje veikiančiu prekybos tinklu, pardavusiu teisę steigti prekybos centrus, priklausančius šiam tinklui.

Prekybos tinklo duomenimis, “Office 1” prekių ir paslaugų pirkėjų daugiau nei 70 proc. sudaro įmonės.

Praėjusiais metais atidaryta pirmoji Lietuvoje realaus laiko biuro reikmenų elektroninė parduotuvė internete (www.office1.lt/ekomercija). Pradiniame el.parduotuvės pasiūlos variante jau yra daugiau nei pusė iš 4000 “Office 1” prekybos centruose esančių prekių asortimento, kurį numatoma plėsti. Ateityje el.parduotuvėje vartotojai realiu laiku galės gauti informaciją ir prekes iš didžiausių “Office 1” tiekėjų sandėlių.

Realaus laiko apskaitos ir prekių srautų valdymo sistema leidžia besikeičiančią situaciją prekybos centro sandėliuose automatiškai derinti su interneto parduotuve. Be to, klientai, sudarę specialias sutartis, “Office 1” el.parduotuvės tinklapyje, turi galimybę matyti pagal sutartis parengtą prekių kainoraštį bei nuolaidas. J.Gumbienės teigimu, užsakymų internetu augimas kiekvieną mėnesį sudaro apie 20 procentų.

Nuo kovo mėnesio “Office1” Šiaurės Europos šalyse pradeda įmonių vidaus darbo technologijų priežiūrą, kurią vykdys frančizės koordinatorius. Tokiu būdu tarptautinis prekybos tinklas tikisi dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją