Automobilių "Wiesmann" istorija kuriama viso labo 20 metų. 1985-aisiais broliai Friedhelmas ir Martinas Wiesmannai apsilankė vienoje specializuotoje automobilių parodoje Vokietijoje.

Apžiūrėję visus sportininkų keturračių gamintojų kūrinius vyrai konstatavo nepamatę nė vieno tinkamo modelio, todėl užsimojo patys sukonstruoti išskirtinę mašiną. Broliai įsteigė bendrovę ir ėmėsi kurti penkto dešimtmečio rodsterius primenantį automobilį, kuris turėtų galingą variklį ir moderniausias technologijas. Pirmas bendrovės "Wiesmann" rodsteris surinktas 1988-aisiais, pirmi užsakovai "serijiniu" būdu pagamintą sportinį automobilį gavo tik 1993-iaisiais.

Nors tokia veiklos pradžia neatrodė daug žadanti, broliai sugebėjo surengti itin efektingą reklamos kampaniją ir įspūdingai atrodančia mašina sudominti tuometes teniso pasaulio žvaigždes. Per vieną tarptautinį teniso turnyrą broliai Wiesmannai apsistojo tame pačiame viešbutyje, kaip ir ryškiausios tuometės sporto žvaigždės Andre Agassi, Borisas Beckeris, Pete'as Samprasas ir t. t. Už papildomus arbatpinigius viešbučio durininkui verslininkai gavo teisę rodsterį pastatyti tiesiai prieš paradines duris.

|Įspūdingai atrodantis automobilis netruko sulaukti garsenybių dėmesio. Improvizuota reklamos akcija baigėsi tuo, kad minėti teniso pasaulio dievai, išbandę išskirtinius automobilius, netrukus tapo bendrovės "Wiesmann" klientais. Išgarsėjusi ši įmonė netruko sulaukti investuotojų dėmesio, pradėjo kurti naujus modelius ir gerokai padidino gamybos apimtį.

Kuklios apsukos

Tiesa, ir šiandien visi automobiliai "Wiesmann" surenkami rankomis (vienas rodsteris gimsta maždaug per 350 valandų), o bendras per 20 metų pagamintų mašinų skaičius nesiekia nė tūkstančio.

Nuo pat veiklos pradžios bendrovė "Wiesmann" bendradarbiauja su koncernu BMW: perka M serijos variklius, pavarų dėžes, kai kuriuos pakabos elementus. Galingiausias šios įmonės modelis "Wiesmann GT MF5" turi 5 l darbinio tūrio, 507 AG ir 520 Nm maksimalų sukimo momentą pasiekiantį jėgos agregatą. BMW V10 variklis leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,9 sekundės. Didžiausias "Wiesmann GT MF5" greitis - 310 km/val.

Vokietijos Vestfalijos žemės Diulmeno mieste esančioje gamykloje taip pat surenkami kiek kuklesni ir pigesni MF30, MF3 ir GT MF4 modeliai. Visi automobiliai gaminami pagal individualius užsakymus, atsižvelgiant į kliento kompleksiją ir menkiausias užgaidas. Netgi prietaisų skydelyje viskas išdėliojama taip, kaip patogiau atrodo kiekvienam pirkėjui. Pigiausias bendrovės "Wiesmann" kūrinys kainuoja apie 350 tūkst., brangiausias - apie 620 tūkst. litų.

Specialistų teigimu, tokios individualizmo politikos laikosi ir vardinius automobilius gamina tik "Bugatti", "Wiesmann", "Gemballa" ir "Spyker".

Kraštutinumų politika

Įmonės "Premium Motors" vadovai, atgabenę į Lietuvą prabangiuosius bendrovės "Wiesmann" modelius, žada siūlyti ir visiškai kitam rinkos sektoriui priskiriamus automobilius. Bendrovės salone stovi keletas kiniškų visureigių "Shuanghuan CEO" ("Toyotos Land Cruiser" kopija).

"Kiniški automobiliai kol kas itin pigūs. Ten viena darbininko valanda kainuoja tik apie 50 amerikietiškų centų, todėl galutinis jų produktas taip pat kainuoja gerokai mažiau nei europietiškos ar japoniškos mašinos. Visus svarbiausius komforto atributus turintis visureigis parduodamas už 75 tūkst. litų. Versija su gamykloje sumontuota LPG dujine įranga, statymo pagalbos sistema, elektra valdomu stoglangiu, vairuotojo sėdyne ir kita - 86 tūkst. litų su PVM", - pasakojo "Premium Motors" direktorius Regimantas Naginskas.