„Boeing 757-200“ lėktuve sumontuoti patikimi „Rolls-Royce“ RB211-535 varikliai. Keleivių salonas atitinka ne tik techninius, bet ir naujausius dizaino reikalavimus. Džiaugiamės ir didžiuojamės, galėdami mūsų keleiviams pasiūlyti labai modernų lėktuvą“, – sakė „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

Iki šiol šiuo lėktuvu skraidyta Europoje. Pasak „flyLAL“ vadovo, orlaivis bus naudojamas tolimiesiems „flyLAL“ skrydžiams. Planuojami tolimiausi skrydžiai – į Afrikos žemyną.

„flyLAL“ vadovas V. Kaikaris tvirtina, kad Lietuvos skrydžių bendrovė užsibrėžė tikslą 2008 metais turėti 16 orlaivių.

„Boeing 757-200“ yra populiarios 757/767 vidutinio dydžio lėktuvų šeimos narys. Visiškai pakrautas orlaivis be nusileidimo gali nuskristi apie 7000 km. Maksimalus greitis – 914 km/h, ekonominis greitis – 850 km/h.

Lėktuvo svoris 99,8 tonos, pakrautas jis gali sverti iki 115,6 tonos. Sparno ilgis – 38.05 m Sparnų plotas sudaro 181 kv.m. Lėktuvo ilgis – 47.32 m, lėktuvo aukštis - 13.6 m. Plotis lėktuvo viduje – 3,5 m, plotis išorėje – 3,7 m. Lėktuvas sudarytas iš 626 000 dalių, lėktuve yra 600 000 varžtų. Orlaivyje sumontuotų laidų ilgis – 100 km.

DELFI primena, kad vasario mėnesį 8 metų senumo „Boeing 757“ už 100 mln. litų nusipirko užsakomųjų skrydžių bendrovė „Aurela“. Bendrovė „airBaltic“ skelbia turinti 2 „Boeing 757-200“ lėktuvus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją