Teigiama, kad mainais už finansinę paramą, investuotojui bus perleista ženkli komandos akcijų paketo dalis. Investicijų, tuo tarpu, turėtų užtekti tam, kad ekipa galėtų dalyvauti visose likusiose šių metų „Formulės-1“ čempionato lenktynėse. Vėliau, tiesa, greičiausiai tektų ieškoti kitų finansinių partnerių.

Susitarimą tarp „Super Aguri“ ir „Weigl Group“ dar turi palaiminti „Honda“ kompanijos valdyba. Japonų automobilių gamintojas per savo „Formulės-1“ komandą tiekia ekipai beveik visą techniką bei iki šiol teikė finansinę paramą.

Vis dėlto, kyla rimtų abejonių, ar sandėrį japonai palaimins. Vieno iš „Honda“ ekipos vadovų Nicko Fry'aus nuomone, „Weigl Group“ yra per maža kompanija dalyvavimui „Formulės-1“ versle.

„Deja, kadangi partnerio ieškome jau daugiau negu metai, vargu ar kas nors tinkamo atsiras per artimiausias 48 valandas. Vargu, ar „Weigl“ dydžio kompanija galėtų išlaikyti pajėgią „Formulės-1“ komandą, nebent jie turi partnerių, apie kuriuos kol kas nežinome“, - pareiškė jis.

„Super Aguri“ komanda „Formulėje-1“ debiutavo 2006 metais ir buvo įkurta iš esmės tam, kad vietą šiose lenktynėse turėtų Takuma Sato, kurio paslaugų 2005 metų pabaigoje atsisakiusi „Honda“ pateko į didelę japonų sirgalių nemalonę.

Japonų automobilių gamintojui nusprendus nutraukti paramą „Super Aguri“, komanda pastaruoju metu aktyviai ieškojo partnerių. Šių metų pabaigoje ekipa sutarė su „Magma Group“ kompaniją, tačiau šis prieš dvi savaites paskelbė atsisakąs savo ketinimų, nes savo nuomonę pakeitė sandėrį turėję finansuoti arabų investuotojai.

Daugiau informacijos ieškokite .">