Ekipos šiuo metu praleidžia daug laiko kurdamos savo sistemų, leisiančių lenktynininkams išsaugoti stabdymo metu išsiskiriančią energiją bei vėliau panaudoti ją padidinti greičiui važiuojant, versijas. Spėjama, kad sistemų naudojimo pradžia kitąmet gali gerokai sujaukti „Formulės-1“ rikiuotę.

Manoma, kad KERS įdiegimas boliduose gerokai padidins šių svorį, o tai sumažins komandų galimybes stabilizuoti techniką, naudojant balastą įvairiose automobilio vietose. Bolidų stabilumo klausimas kitąmet bus kaip niekad aktualus, nes greičiausiai ir vėl bus sugrįžta prie „slick“ tipo padangų naudojimo, todėl teks iš naujo perprasti automobilių balansavimo subtilybes.

Padidinti minimalaus bolidų svorio limitą, šiuo metu siekiantį 605 kilogramus, nori toli gražu ne visos „Formulės-1“ komandos. Kai kurių jų, pavyzdžiui, „Honda“, nuomone, ekipos dabar turi iššūkį sukurti kuo lengvesnę KERS, o šio proceso metu padaryti atradimai gali būti naudingi ir serijinių hibridinių automobilių gamyboje.

Iš kitų komandų savo nuomonę šiuo klausimu kol kas pareiškė tik „Red Bull“ ir „BMW Sauber“. Pirmoji, naudojanti „Renault“ gamybos variklius, limito padidinimo idėją vertina neutraliai, o antroji linksta jai pritarti.

Daugiau informacijos ieškokite .">