Maisto užsakymas siunčiamas į pastato palėpėje esančią virtuvę, o iš ten patiekalai nuleidžiami specialiais bėgiais, privestais prie kiekvieno stalelio. Dėl šių bėgių restorano interjeras primena atrakcionų parką.

Laukdami savo užsakyto patiekalo restorano lankytojai minėtaisiais monitoriais gali išsiųsti SMS žinučių ar elektroninių laiškų.

Restorano savininkas Michaelis Mackas teigia, kad tokia idėja jam kilo prieš 10 metų. Jo teigimu, dabar staleliai automatizuotame restorane yra užsakyti kelioms savaitėms į priekį.

Lankytojus į restoraną vilioja atmosfera, galimybė nemokėti arbatpinigių. Tačiau vyresnio amžiaus klientai dažnai nemoka naudotis moderniais monitoriais.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją