Didelį nepasitenkinimą išreiškė „Minardi“ vadovas P.Stoddartas, kadangi yra didelė tikimybė, jog būtent jo komandos pilotai šeštadieniais pirmi dalyvaus antroje kvalifikacijos dalyje, kol trasos danga nėra pakankamai padengta nusitrynusiu padangų gumos sluoksniu.

Taigi šeštadienio kvalifikacijos pradžioje sukibimas su danga bus labai prastas ir tai gali reikšti ne tik laiko praradimą, bet ir galimybę, jog bolidas išlėks iš trasos.

Tuomet šansų patekti į 107% tikrai neliktų. Stoddartas mano, kad šią taisyklę reikia panaikinti, kadangi, net elementarus variklio gedimas greitojo rato metu gali palaidoti bet kokias galimybes startuoti lenktynėse, nors tokiais atvejais teisėjai dažnai leidžia lenktynininkui startuoti lenktynėse iš rikiuotės galo.

Priminimui pateikiame ištrauką iš FIA F-1 Sportinio reglamento 131-jo punkto: „Bet kokiam lenktynininkui, kurio kvalifikacinio rato įveikimo laikas viršyja 107% „Pole“ pozicijos laiko, nebus leista dalyvauti apšilime ir lenktynėse. Išskirtiniais atvejais, kai treniruočių metu lenktynininko rato įveikimo laikas atitinka reikalavimus, teisėjų leidimu jis gali startuoti lenktynėse.“

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.