Gamintojų tvirtinimu, šiam purvui būdinga infraraudonoji spinduliuotė, kuri sugeria kvapus ir pagerina kraujo apytaką tose kūno vietose, prie kurių priglunda kelnaičių medžiaga.

Panašūs gaminiai Pietryčių Azijos rinkoje, kaip rašo "The Wall Street Journal", jau nieko nestebina. Tokio pobūdžio inovacijos jau suformavo atskirą verslo sektorių, tačiau Pietų Korėjoje šis verslas turi ypatingas klestėjimo galimybes, nes vietos gyventojams būdingas ne tik potraukis i technologines naujoves, bet ir natūralių preparatų gydomųjų savybių naudojimo tradicijos. Būtent šio derinio pagrindu ir yra kuriami nauji neįprasti drabužių modeliai.

Korėjiečiai su malonumu vilki drabužius, kurių medžiaga buvo išmirkyta įvairiuose purvuose ar kitose gydomosiose priemonėse. Nors paprastas šalies gyventojas eidamas į darbą pasirenka konservatyvų aprangos stilių, korporacija "Kolon" stipriai padidino savo pardavimus vadinamosios "aromatingų drabužių" linijos, tai yra drabužių su specialiais levanda ir mėtomis kvepiančiais įdėklais, pagalba.

"Cheil Industries" jau pradėjo prekiauti nauju verslo kostiumo modeliu "Ki", kuriame po pažastimis ir tarpukojyje prisiūti įdėklai su žalsvai pilkos spalvos milteliais. Modelio kūrėjai tikina, jog šie milteliai blokuoja kompiuterio ir televizoriaus ekrano elektromagnetinę spinduliuotę, suteikia kostiumo šeimininkui energijos ir žvalumo.

Siekdamos padidinti įprastinių drabužių pardavimus, bendrovės ieško naujų idėjų, kurios suteiktų joms naujų postūmių. Vartojimo prekių gamintojai nuo "DuPont ir "LeviStrauss" iki "Philips Electronics" investuoja milžiniškas lėšas į įvairiausių prekių, kurios galėtų pritraukti daugiau klientų, kūrimą.

Didžiosios Britanijos "Triumph International" padalinio Honkonge vadovo Marko Mendelo (Mark Mendell) nuomone, Azijos vartotojų potraukis malonioms ir naudingoms naujovėms didina šio regiono rinkos patrauklumą tokių prekių populiarinimui. Neseniai ši bendrovė pradėjo prekiauti moteriškais apatiniais, kurių medžiaga yra išmirkyta alijošiaus ekstrakte.

Bendrovė "EM Trading" džiugina pirkėjas liemenėlėmis "Health Bra", apsaugančiomis nuo elektromagnetinės spinduliuotės - į audinį yra įpinti siūlai, padengti variu. "DuPont" kuria drabužių, padedančių nustatyti keliaujančio savininko buvimo vietą per palydovą, liniją. "B.L.Korea" išrado "kelnaites, mažinančias skausmą menstruacijų metu".

"Kolon" vadovas Kvonas Hjukas Ho (Kwon Hyuk Ho) 1999 metais gavo premiją "Ignobel" - ironišką premiją už pasiekimus, kurių "nereikėtų kartoti". Taip mokslinė visuomenė pažymėjo jo pastangas kurti neįprastas prekes, pradedant skrybėles su mėtų kvapu ir baigiant kelnėmis, drėkinančiomis odą ir su vitaminu D. Vis dėlto, kaip rašo "The Wall Street Journal", juokai juokais, o prekės su "papildomomis funkcijomis" sudaro 25 procentus "Kolon" vyriškų drabužių padalinio pardavimų. Beje, šio padalinio, kuriam vadovauja Kvonas Hjukas Ho (Kwon Hyuk Ho), uždirbtas pelnas 2001 metais sudarė 40 milijonų JAV dolerių.

Importiniai kaklaraiščiai ir liemenės, sugeriančios elektromagnetinę spinduliuotę, Jungtinių Amerikos Valstijų rinkoje parduodami nedideliais kiekiais specialiose parduotuvėse. Tuo tarpu Korėjoje tokių prekių netrukus bus galima įsigyti bet kuriame prekybos centre.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją