„Mes sukūrėme kelias naujoves, kurios, tikimės, sulauks Jūsų dėmesio ir bus išties naudingos", - rašo „Omnitel“ savo laiške.

Tada praneša, kad panaikina nemokamas pokalbių savaites. Lojalumo programos „Nemokamos savaitės“ pabaiga yra 2007 m. gruodžio 15 d.

Ir ką gi už tai pasiūlo? Ogi nieko. Tiksliau, OMNI ID lojalumo programą, pagal kurią 5 metus išbuvęs bendrovės klientu gauni sidabrinę kortelę ir kelių procentų nuolaidą šaldytuvams ar siurbliams. O juk aš jau išbuvau „Omnitel“ klientu penkerius metus ir tą kortelę turiu.

Palauk, pagalvoju aš pats sau. Dabar turiu sidabrinę kortelę ir nemokamų pokalbių savaičių. Po „pagerinto“ pasiūlymo nemokamų pokalbių savaičių nebeturiu. Koks čia pagerinimas?!!

Pasakysiu jums tiesiai šviesiai – tai panašu į klientų mulkinimą. Garbingos ir save gerbiančios bendrovės klientų nemulkina ir nebando užliūliuoti gražia retorika. Suprantu, konkurentai spaudžia, išlaidas mažinti norisi vis labiau, bet gal nedarykim to savigarbos kaina.

Man juk tikrai nėra labai svarbu, ar aš mokėsiu bendrovei 100 ar 105 litus. Man svarbu, kad manęs „nedurnintų“.

Ir tai – ne pirmas kartas, kai „Omnitel“ mane mausto. Prieš kokį pusmetį neatsiklausę manęs pakeitė mano mokėjimo planą. Neva pigesnės pokalbių minutės. Ir lojalumo programą pakeitė – iki tol galėjau man priklausančias nemokamas pokalbių savaites gauti man patinkančiu laiku, o po pakeitimo – tik tada, kuomet jos man nurodytos. Bet pasinaudoti jomis nespėjau – jas iš viso panaikino...

Vis leidžiuosi maustomas. Ir nekeičiau iki šiol operatoriaus tik todėl, kad perėjimas pas kitą operatorių ne be naujų rūpesčių – kol nesi prabuvęs abonentu bent pusmetį, važiuodamas į užsienį turi palikti bemaž 500 litų užstatą ir pan.

Įmonės, kad ir kokios didelės bebūtumėte, kad ir kaip verslo sąlygos reikalautų mažinti išlaidas, „nedurninkit“ savo klientų! Jie juk supranta, kad elgiatės negarbingai.

P.S. Patarimas būsimiems „Omnitel“ klientams – pasirašydami sutartį, atkreipkite dėmesį, kad bendrovė apie kainų ir visokius kitokius pakeitimus privalo tik informuoti, o ne atsiklausti klientų. T. y. jei jums atėjo atėjo registruotas laiškas nuo „Omnitel“ dėl keliamų kainų ir jūs jį pasirašėte, jus jau informavo.

P.P.S. Reikia pasakyti, kad bendrovė sukūrė kažkokį naują ir pigų planą. Labai gerai. Bet, kaip suprantat, bet kada gali jį pakeisti jūsų neatsiklausę, tik informavę...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!