"Alitos" finansų ir administracijos direktorius Vilmantas Pečiūra Eltai sakė, kad dabar klientai labiausiai perka pusiau saldų šampanizuotą vyną, antroje vietoje pagal populiarumą yra putojantis gėrimas "Muskatinis". Tuo tarpu paskutinė vieta trejetuke atiteko "Gerai degtinei".

Pasak V.Pečiūros, paprastai bendrovės mėnesio apyvarta sudaro apie 5 mln. litų, o šį gruodį, kaip ir planavusi, "Alita" baigs su dukart didesne - daugiau kaip 10 mln. litų apyvarta.

Neseniai prekyboje pasirodė unikalios "Klasikinio" šampanizuoto vyno siuntos dalis. Jis yra kelis kartus brangesnis už įprastą šampanizuotą vyną, nes rauginamas ne didelėse talpyklose, o iškart buteliuose. Šiuo metu rinkai yra patiekta maždaug 1 tūkst. butelių ne mažiau kaip metus išlaikyto šio gėrimo, nors "Alita" jo yra pagaminusi 20 tūkst. butelių.

"Kuo ilgiau toks gėrimas išlaikomas, tuo jis yra geresnis, o mes nenorime vaikytis vienadienės naudos", - teigia V.Pečiūra. Pagal reikalavimus šampanizuotas vynas buteliuose turi būti išlaikomas nuo 1 iki 3 metų.

Per devynis šių metų mėnesius "Alitos" apyvarta sumažėjo beveik 6 proc. - nuo 52,223 mln. iki 49,232 mln. litų, o pelnas - nuo 3,473 mln. iki 2,466 mln. litų. Šiuos metus bendrovė planuoja baigti su panašiu kaip pernai apytiksliai 5 mln. litų pelnu.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją