Renginio metu buvo pademonstruotas žalia ir mėlyna spalva nudažytas bolidas, ant kurio nebuvo matyti nė vieno rėmėjo logotipo, išskyrus „Honda“ bei padangų tiekėjo „Bridegstone“ simboliką. Galinį automobilio sparną dengia interneto svetainės „myearthdream.com“, kurioje bus galima paaukoti aplinkosaugos organizacijoms ir pasižadėti pakeisti savo gyvenimo būdą, adresas.

„Klimato pokyčiai šiuo metu tikriausiai yra didžiausia žmonijos problema, o „Formulė-1“ šiuo atžvilgiu nėra jokia išimtis. Priešingai – mes tikime, kad didžiulis „Formulės-1“ žinomumas pasaulyje ir čia naudojamos aukščiausios technologijos gali suvaidinti svarbų vaidmenį ne tik atkreipiant dėmesį į šią problemą, bet ir padedant ją spręsti“, - renginio metu pareiškė Nickas Fry.

„Be to, FIA (Tarptautinė automobilių federacija – red. past.) sutinka, kad „Formulė-1“ turi galimybę pademonstruoti naujas technologijas, kurios suteiks daug naudos visuomenei. Pavyzdžiui, 2009 metais boliduose bus naudojami energijos regeneravimo įtaisai. Todėl mes, „Honda F1“, didžiuojamės, galėdami paskirti savo bolidą šiam aplinkosaugos iššūkiui. Manome, kad praktinių problemos sprendimo pasiūlymų gali pateikti ir mūsų „Formulės-1“ programoje dirbantys inžinieriai“, - aiškino „Honda“ komandos vadovas.

Prie šios „Honda“ kampanijos jau prisijungė du gerai žinomi prekių ženklai – įrašų kompanija „Universal Music“ bei gėrimų gamintojas „Gatorade“. Jų pėdomis seka ir IBM, „Fila“, „Instron“, „Oliver Sweeney“, „Perkin Elmer“, „Showa Denko“, TUV ir „GF Agie Charmilles“ įmonės.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.