Klaipėdoje įrengtas pirmasis „Bitės“ verslo klientų aptarnavimo salonas remiasi bendrovės akcininkės TDC patirtimi – ji šią strategiją taiko jau nuo 2003 metų. Tyrimų duomenimis, TDC salonus Danijos verslininkai vertina tik „gerai“ ir „labai gerai“. Lietuvoje, „TNS Gallup“ duomenimis, 82 proc. apklaustųjų verslininkų taip pat mielai rinktųsi išskirtinai į jų poreikius orientuotus aptarnavimo salonus.

„Siekdami patenkinti šalies verslininkų poreikius, žengiame naują žingsnį klientų aptarnavimo srityje ir pristatome naują koncepciją – išskirtinai į verslininkų reikmes orientuotą aptarnavimo saloną. Šiandien, kai verslui siūlome platų paslaugų spektrą, galimybė išsirinkti geriausias paslaugas ir sprendimus itin aktuali kiekvienai bendrovei“, – sakė „Bitės“ generalinio direktoriaus pavaduotojas verslo klientams Darius Montvila. Naujasis „Bitės“ verslo klientų salonas Klaipėdoje įsikūrė patogioje centrinėje Herkaus Manto gatvėje, šalia iki šiol veikusio bendrovės salono.

D. Montvilos teigimu, salonai verslo klientams išsiskirs jiems siūlomu operatyviu aptarnavimu ir teikiamomis individualiomis konsultacijomis. Daugiau kaip 200 kvadratinių metrų salone vienu metu dirbs apie dešimt „Bitės“ darbuotoj.

Įgyvendinant naująją verslo klientų aptarnavimo koncepciją, salono erdvė suskirstyta į keturias pagrindines funkcines zonas. Pirmojoje verslininkus operatyviai aptarnaus „Bitės“ konsultantai, bus sprendžiami kasdieniai klausimai. Laukiantieji galės išgerti kavos, pasinaudoti informacijos terminalu.

Antroji naujojo salono zona skirta individualiems pokalbiams su „Bitės“ vadybininkais ir paslaugoms demonstruoti. Čia bus pristatomos karščiausios bendrovės naujovės verslui – „Bitės“ mobiliojo biuro paslaugos, mobilusis HSDPA internetas, „Mano Bitė“, telemetrijos sprendimai.

Trečiąją – pasitarimų zoną - sudaro du skirtingų stilių pasitarimų kambariai prezentacijoms ir deryboms. Ketvirtoji zona skirta salono darbuotojams.

Salono projekto architektės Linos Bilinskienės teigimu, naujasis „Bitės“ verslo klientų salonas – modernus, tačiau „šiltas“. „Viskas suplanuota taip, kad klientai ir darbuotojai jaustųsi patogiai, nesuvaržytai. Manau, jis atitinka šių dienų verslininko poreikius: solidi, stilinga ir kokybiška aplinka derės su maloniu aptarnavimu“, – sakė L. Bilinskienė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją