Anot UAB „Via Baltica Logistic“ direktoriaus Arūno Tamausko, stiprinti pozicijas verslo nišoje, į kurią Lietuvoje žiūrima gan atsargiai, paskatino logistikos centrų, teikiančių visapusiškas paslaugas, trūkumas bei optimistinės šio verslo sektoriaus perspektyvos, išaiškėjusios atlikus išsamią rinkos analizę.
Pasak A.Tamausko, Lietuva dažnai įvardijama kaip tranzito valstybė, tačiau realių veiksmų ir sąlygų, galinčių prisidėti prie šios srities išplėtojimo, mūsų šalyje nekuriama.
Steigdama logistikos miestą, bendrovė siekia skatinti ne transporto, kuris Lietuvą pervažiuoja vos per 4 valandas, tranzitą, tačiau krovinių logistiką, kuri ir gali nulemti Lietuvos, kaip tranzito šalies, vystymąsi.
7 km nuo Kauno nutolusį „Baltic Logistic City“ sudarys trys dideli logistikos centrai. Pirmasis iš jų – 27 tūkst. kv. m. užimsiantis „Via Baltica Logistic” - pradės veikti jau kitų metų rugsėjį. Antras bei trečias statybų etapas prasidės kitais metais ir baigsis 2008-aisiais.