aA
Visus metus laiškais bendravę, bet nė karto nesimatę Milda ir Martynas Baranauskai, susitikę gyvai jautėsi puikiai vienas kitą pažįstantys. „O kai susitikome nebegalėjome išsiskirti...“, – prisimena prieš 16 metų įvykusį susitikimą.
Mildos ir Martyno meilei užgimti nesutrukdė net gyvenimas skirtingose šalyse: susitikome po metus trukusio susirašinėjimo ir nebegalėjome išsiskirti
© Asmeninis albumas

Milda ir Martynas Baranauskai bei jų vaikai Auksė ir Povilas – Delfi ir kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ metų šeimos rinkimų dalyviai. Prieš daugiau nei 16 metų internetinėje pokalbių svetainėje susipažinusi pora anuomet gyveno skirtingose šalyse, tačiau net didelis atstumas nesutrukdė užgimti jų meilei. Metus trukę ilgi pokalbiai, susirašinėjimai atstojo gyvus pasimatymus, todėl kai pagaliau Milda ir Martynas susitiko gyvai – jautėsi puikiai vienas kitą pažįstantys.

„Pradėjome vienas kitam rašyti ilgus laiškus, ne juokais vienas kitu susidomėjome. Kadangi gyvenome skirtingose šalyse mūsų gyvas susitikimas įvyko tik po metų, o kai susitikome nebegalėjome išsiskirti. Kartu esame jau 16 metų, o mūsų bendros gyvenimo kelionės ekipažą papildė dukra Auksė ir sūnus Povilas.“

© Asmeninis albumas

Susilaukus vaikų Baranauskams tapo aišku, kad teks būti lankstesniems ir kūrybiškesniems. „Lankstumo ir kūrybiškumo reikia visame kame: tiek vaikų kasdienėje rutinoje, tiek ir puoselėjant tarpusavio santykius.

Mūsų tvirtos šeimos receptas susideda iš daug mažų ingredientų: meilė, pagarba vienas kitam, palaikymas, bendri pomėgiai, džiaugimasis mažais kasdieniais dalykais ir vakarienė prie bendro stalo su visais šeimos nariais aptariant dienos įvykius“, – pasakoja Milda ir priduria, kad vakarienių metu prie stalo nebūna jokių telefonų ir planšečių.

© Asmeninis albumas

Aktyvų poilsį gamtoje mėgstanti pora į didesnę kelionę išsiruošia kartą į metus, o paklausta kaip pasikeitė jų atostogos gimus vaikams, atvirai atsako – jos tiesiog pabrango.

„Nesvarbu kokiame pasaulio krašte esi – Turkijoje, Ispanijoje ar pas močiutę kaime, svarbu, kad visa šeima kartu. Ilgiausia mūsų šeimos kelionė buvo prieš 5 metus – nuosavu automobiliu vykome į Ispaniją. Tuomet sūnui Povilui buvo 2, o dukrai Auksei – 9 metai. Ilgos kelionės metu aplankėme išties nemažai įspūdingų Europos miestų. Tiesa, keliaujant sugedo mūsų automobilio kondicionavimo sistema, tad buvo nemenkas iššūkis keliauti po pietų Europą įkaitusioje mašinoje.“

© Asmeninis albumas

Po Lietuvą keliauti mėgstantys Baranauskai sako, kad vienos mėgstamiausios vietos neturi ir vis bando atrasti kažką naujo bei įdomaus. „Jei dar nesilankėte, tikrai rekomenduojame bent kartą aplankyti Nidą, Biržų rajoną bei Rusnę.“

Norite ir jūs dalyvauti konkurse? Tuomet nesnauskite! Naujienų portalas DELFI kartu su kelionių organizatoriumi „Tez Tour“ skelbia unikalų projektą: Šeimos rinkimus 2022! Jums tereikia pasidalinti savo šeimos atostogų akimirka ir laimėti įspūdingą prizą – atostogas Bodrume visai šeimai! Visą informaciją rasite ČIA.

Reklama
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(15 žmonių įvertino)
4.2667

Metų šeima tapę vilniečiai laimėjo ištaigingas atostogas: dalinasi vienu patarimu, norintiems kaip reikiant sutaupyti keliaujant

„Delfi“ ir kelionių organizatoriaus „ Tez Tour “ organizuoti Metų šeimos rinkimai pasiekė...

Atostogos be vaikų: suaugusiems skirtame viešbutyje galite pakliūti ne ten, kur tikėjotės psichoterapeutė paaiškino, kodėl tokios išvykos būtinos

Vieni ne tik svajoja apie atostogas be vaikų, bet ir į jas vyksta kasmet. Tėvai irgi žmonės, sako...

Drauge ir darbe, ir namuose: prieš 26 metus darbe susipažinę Lina ir Artūras sukūrė šeimą ir iki šiol dirba kartu

Šnabždesiais apgaubti tarnybiniai romanai ne visada baigiasi blogai – tuo įsitikino Lina ir...

Renata buvo įsitikinusi, kad svetur keliauja tik neturintys kur dėti pinigų, tačiau vienas įvykis požiūrį pakeitė kardinaliai

„Daug metų maniau, kad į kelionės žmonės važiuoja tuomet, kai jau neturi kur dėti pinigų“,...

Tautiečių pamėgtame Ventspilyje – neregėti dalykai: latviai dabar labai didžiuojasi, nes lietuviai to dar neturi

Viena populiariausių vietų Latvijoje, į kurias lietuviai vyksta su šeima – tai plačiais ir...

Lukašenka vėl įsitvirtino Baltarusijoje: dabar lieka tik viena viltis

Praėjusią savaitę suėjo dveji metai po Aleksandro Lukašenkos esą laimėtų rinkimų...

Labanaktis, Europa: auksines mergaites įkvėpė Curry, lopšinę niūniavo Jocytė

Sidabras žėri ryškiai, bet auksas – visų puošniausias. Trečiadienio naktį jį į tėvynę tik...

Karas Ukrainoje. „Kokia įdomi diena“: skelbiama apie sprogimus prie Simferopolio Melitopolio meras: pasislėpti jau niekas nebesuspės (26)

Rusijos publicistas Andrejus Piontkovskis įsitikinęs, kad Rusijos prezidentas siekia paliaubų.

Lietuvoje įsivyravo kaitra: nuo karščio neišgelbės ir menkas lietus

Ir trečiadienį orai išliks labai šilti. Netgi naktį bus 17-22 laipsniai šilumos.

Mįslingai dingo iš Ispanijos turėję grįžti du jauni lietuviai: artimieji prašo pagalbos (1)

Jau daugiau nei savaitę be žinios yra dingę du jauni žmonės – 18-metė Vesta Kunigonytė ir...

Prie savo namų uteniškė pasijuto lyg miške: akis į akį susidūrė su vilkais ir dabar perspėja miestų gyventojus (2)

Ne kasdien papuola akis į akį susidurti su miško gyvūnais, juo labiau – savo kieme. O štai...

Delfi PliusSniego pilys

Jelcino humoras ir pomėgis moterims karčiai atsirūgo: apkaltintas smurtaujant ir priekabiaujant, o Anglijos karalienė liko apšalusi nuo netakto (1)

Kadaise sklido legendos apie tuomečio Rusijos prezidento Boriso Jelcino silpnybę moterims....

Penkta pergalė iš eilės: visą laiką pirmavę lietuviai privertė nusilenkti Ispanijos rinktinę (1)

Antradienio vakarą savo jėgų patikrinimą pratęsė Lietuvos vyrų rinktinė (FIBA 8), kuri Gran...

Įspūdingas greitis: Meilutytė pakeliui į finalą paliko sau už nugaros visas varžoves

Italijos sostinėje Romoje tebesitęsiančiame Europos čempionate įvyko moterų 50 metrų krūtine...