aA
Karantino metu psichologė-psichoterapeutė Akvilė Daniūnaitė kviečia išbandyti ir kasdien praktikuoti mindfulness meditaciją.
Būdas pailsėti ir susikaupti per 20 minučių: išbandykite <em>mindfulness</em> meditaciją
© Shutterstock nuotr.

„Dabar daug kas sako „laikykis rutinos“, „nestresuok“, „nepanikuok“, „atsipalaiduok“, „užsiimk hobiu“, „perkelk mintis kitur“, „išmok ką nors naujo“.

Tad tikiuosi, jog šios meditacijos bus praktinis atsakymas šiuo nelengvu laikotarpiu: būdas atsitraukti, susikaupti, pailsėti nuo informacijos triukšmo, mažinti nerimo simptomus, ugdyti naują (ar primirštą) įprotį ar tiesiog pagaliau sužinoti, kas ta mindfulness meditacija!“, – sako A. Daniūnaitė.

Medituokite kasdien 10:30 val. Meditacijas rasite čia.

Feisbuko grupėje #Susijungiam internautai dalijasi idėjomis, kaip smagiai ir naudingai praleisti laiką neišeinant iš namų.

Feisbuko įrašą rasite čia.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
2.3333