aA
Raginimai likti namie ir karantinas nereiškia, kad užsidarę tarp keturių sienų turime neišlipti iš lovos. Fizinis aktyvumas svarbus ne tik mūsų kūnui, bet ir psichologinei savijautai.
Nes sporto niekada nebus per daug
© fotolia.com

Jei norite, kad karantino metu palaikyti ne tik savo raumenų tonusą, bet ir psichologinę sveikatą, kasdien sportuokite.

Į socialinio tinklo „Facebook“ grupę #Susijungiam susibūrę lietuviai dalijasi idėjomis, kaip namuose praleisti karantino laiką įdomiau.

Vienas iš pasiūlymų - sveikatingumo treniruotė namuose. Sveikatingumo trenerė Aušra sukūrę socialiniame tinkle renginį „LetsBeatCorona sveikatingumo treniruotė namuose LIVE!“, kuriuo kviečia prisijungti ir sportuoti namuose.

Feisbuko įrašą galite rasti čia.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0