aA
Karantino metu pasipylė daugybė treniruočių iššūkių, tačiau, jei esate pradedantysis, jie gali būti gerokai per intensyvūs.
Sportas namuose
Sportas namuose
© Shutterstock

Jei nenorite po treniruotės gręžti marškinėlių, tačiau sportuoti motyvacijos apstu – rinkitės žemo intensyvumo treniruotes.

Kiekvieną antradienį ir ketvirtadienį 8 ir 18 val. organizuojamos treniruotės balansui bei kūno stiprinimui, o sekmadieniais 17 val. organizuojamos tempimo ir atsipalaidavimo treniruotės.

Kaip skelbiama feisbuke, papildomų svorių neprireiks, tačiau rytais turėkite kėdę, pagalvę, vandens stiklinę bei kilimėlį. Treniruotės trukmė – iki 50-ies minučių.

Ieškote daugiau idėjų laisvalaikiui? Feisbuko grupėje #Susijungiam internautai dalijasi idėjomis, kaip smagiai ir naudingai praleisti laiką neišeinant iš namų.

Feisbuko įrašą su treniruočių nuoroda rasite čia.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0