Amerikos nepelno organizacija IIHS („Insurance Institute for Highway Safety“) teigia, kad nors pastaraisiais metais tiek puspriekabių gamintojai, tiek ir automobilių kompanijos pagerino saugumą taip, kad tikimybė išgyventi įlėkus į vilkiko galą ir yra didesnė nei anksčiau, vis dėlto šis derinys vis dar kelia siaubą.

Automobiliui palindus po puspriekabe, jo keleiviai gali patirti itin sunkių galvos ir kaklo traumų ir net žūti.

IIHS išbandė aštuonių tipų puspriekabes ir išsiaiškino, kad labiausiai automobilius nuo palindimo po puspriekabe saugo jos gale esančios metalinės iškyšos. Vis dėlto jos automobilio keleiviams taip pat gali sukelti ir didesnį pavojų, ypač jeigu smūgis į puspriekabės galą būna iš šono.

Geros naujienos vairuotojams yra tos, kad dauguma puspriekabių gamintojų pasirūpina, kad metalinės iškyšos būtų tvirtesnės nei reikalauja saugumo normos.

Teigiama, kad per pastarąjį dešimtmetį žūčių dėl įvažiavimo į puspriekabės galą gerokai sumažėjo, vis dėlto tiksli statistika neatskleidžiama.