Šių metų vasario 6 dieną (ketvirtadienį) Vilniuje vyks konferencija „Succeed Abroad 2025“, skirta e. komercijos specialistams bei verslams, kurie planuoja plėstis į užsienio rinkas.
Konferencijoje pranešimus skaitys bei savo verslų istorijomis dalinsis verslininkai ir e. komercijos specialistai iš daugiau nei iš 8 pasaulio šalių. Taip renginio organizatoriai „MakesYouLocal“ bei Inovacijų agentūra siekia burti e. komercijos atstovus vienijančią bendruomenę.

„Pagrindinis mūsų tikslas – sukurti platformą, kurioje būtų galima dalytis tiek gerosiomis, tiek ir blogosiomis patirtimis. Todėl visas renginio turinys yra orientuotas į praktinių sprendimų paieškas bei realių problemų, situacijų analizes“, – sako Donatas Gudelis, kompanijos „MakesYouLocal“ bendraturtis ir vienas iš konferencijos organizatorių.
„MakesYouLocal“ – tarptautinė įmonė, kuri taikydama pažangias e. komercijos technologijas bei lokalizacijos specialistus, padeda Europos e. parduotuvėms pasiekti sėkmės užsienyje. „MakesYouLocal“ specializuojasi e. komercijos, klientų aptarnavimo ir e. pardavimų skatinimo srityse. Įmonė turi biurus Kopenhagoje, Berlyne, Brno ir Vilniuje – būtent šiam ir vadovauja D. Gudelis.

Jau trečius metus „Succeed Abroad“ peržengia Lietuvos sienas
D. Gudelio vadovaujama „MakesYouLocal“ komanda buvo viena pirmųjų, pradėjusi teikti lokalizacijos paslaugas Lietuvoje.
„Per dešimtmetį mums pavyko padėti beveik tūkstančiui įmonių sėkmingai žengti į tarptautines rinkas. Tačiau kiekviena iš jų turi savo taisykles. Jei nori būti pastebėtas, turi suprasti vietinį vartotoją, įstatyminę bazę ir prisitaikyti. Tik tada gali sulaukti tikros sėkmės“, – pabrėžia jis.
Sukaupusi ilgametę patirtį „MakesYouLocal“ šiuo metu dirba ne tik su Lietuvos įmonėmis, kurios plečia savo veiklą už šalies ribų, bet ir su kitų šalių, pavyzdžiui, Lenkijos, Estijos, verslais, kurie užsibrėžę peržengti savo valstybių sienas.
„Norime ne tik konsultuoti atskiras įmones, bet ir vykdyti e. komercijos bendruomenės edukavimą kitu formatu. Todėl jau trečius metus organizuojame konferenciją „Succeed Abroad“, skirtą platesnei, tarptautinei profesionalų auditorijai“, – sako D. Gudelis.

Renginys kasmet vyksta trijuose skirtingų Europos šalių miestuose. Šįmet pirmasis jau įvyko Kopenhagoje, sausio 30 d. vyks Stokholme, o vasario 6 dieną – Vilniuje.
Jau pirmą savaitę visi bilietai į konferenciją Vilniuje buvo parduoti, tačiau to nespėjusiems padaryti ar negalintiems atvykti į Vilnių yra gera žinia – renginį tiesiogiai bus galima stebėti Delfi portale.
Visi susidomėję kviečiami registruotis https://makesyoulocal.com/lt/succeed-abroad-2024-vilnius.
Renginio dieną užsiregistravusieji gaus priminimus ir nuorodą į transliaciją. Virtualūs registruoti dalyviai, kaip ir dalyvaujantys konferencijoje gyvai, matys visus pranešimus, galės užduoti klausimus pranešėjams, gaus konferencijos medžiagą.

Konferencijos išskirtinumas – praktinė patirtis ir tikros istorijos
Konferencija „Succeed Abroad“ stengiasi suburti kuo įvairesnius, skirtingesnius verslus atstovaujančius pranešėjus. Vasario 6 d. konferencijoje išgirsime atstovus tokių gerai žinomų prekių ženklų, kaip „Vinted“, „Son de Flor“, „Livin“, „Agrochema“ ir kt.
„Dalyvaus ir „Boozt“ atstovai, kurie sėkmingai veikia keliolikoje Europos rinkų. „Boozt“ atstovės pranešime išgirsime apie elektroninei prekybai reikšmingus rinkų skirtumus Skandinavijoje ir Baltijos šalyse“, – žada D. Gudelis.
Taip pat konferencijoje savo įžvalgomis dalysis verslų atstovai, kurie aiškins plėtros į Vokietijos, Prancūzijos rinkas ypatybes. Bus galima išgirsti įmonių, prekiaujančių tolimosiose anglakalbėse rinkose (JAV, Australijoje), patirtis.
„Turėsime itin aktualų pranešimą tiems, kas svarsto, ar kurti savo elektroninę parduotuvę, ar prekiauti per vadinamąsias Marketplace platformas. Taip pat bus kalbama apie tai, kaip suvaldyti sandėlį, biudžetus, sezoninį verslą“, – programą apžvelgia vienas jos organizatorių.

Bus paliesta daug kitų aktualių temų, tokių kaip įėjimo į rinką strategijos, lokalizavimo sprendimai bei geriausios praktikos, padedančios sėkmingai auginti verslą ir optimizuoti konversijas tarptautinėse rinkose. Taigi renginys neabejotinai bus naudingas tiek planuojantiems eksportuoti, tiek tiems, kurie jau turi patirties tarptautinėse rinkose, tačiau nori augti ir tobulinti savo kompetencijas.
Konferencijos „Succeed Abroad 2025“ programa:
08:30 Registracija ir pusryčiai
09:00 Renginio pradžia. Donatas Gudelis, „MakesYouLocal“
09:10 Max Riis Christensen, „MakesYouLocal“
09:35 Veronika Siurbytė-Černeckė, „Livin“
10:00 Agnė Pargaliauskaitė, „Boozt“
10:25 Kava ir pokalbiai
10:50 Augustinas Kaminskas, „Vinted“
11:15 Breakout Session # 1: Pasirinktai rinkai skirta apvalaus stalo diskusija
12:15 Pietūs, kava ir pokalbiai
13:00 Breakout Session #2: Pasirinktai rinkai skirta apvalaus stalo diskusija
14:00 Darius Markauskas, „Dovanų šalis“
14:25 Vaida Ribinskaitė, „Son de Flor“
14:50 Kava ir pokalbiai
15:15 Saulius Česnulevičius, „Ovoko/RRR.lt“
15:40 Justinas Jansevičius, „Agrochema“
16:05 Gėrimai ir pokalbiai
17:00 Renginio pabaiga