Nuo idėjos iki realizacijos – 9 mėnesiai

„Mūsų įmonė yra ilgaamžė, lyginant su kitomis lietuviškomis įmonėmis. Kitų metų kovą švęsime trisdešimt metų. Įmonę įkūrė mokslininkai – chemijos mokslų daktarai. Kurie dirbo iki pat 2005-ųjų metų. Jie pradėjo nuo keturių veido kremų „Margaritos“ vardu. Dabar esame vienas inovatyviausių ir didžiausių Lietuvoje kosmetikos gamintojų. Per metus išleidžiame daugiau nei pusė šimto naujų arba atnaujintų produktų“, – pasakojo „BIOK laboratorija“ vadovė R. Stragienė. Didžiąją jų dalį galima įsigyti „Maxima“ parduotuvėse.

Paklausta, kiek laiko praeina nuo produkto idėjos iki kol jis atsiduria ant parduotuvių lentynų, moteris šypsojosi. „Esame suskaičiavę, kad vidurkis toks juokingas – 9 mėnesiai. Kartais užtrunkame mažiau, jei yra labai aiški idėja, viską esame pasiruošę, bet ne mažiau nei pusę metų. Yra privalomi produktų testavimai, stabilumo tyrimai, sendinimo, saugumo procedūros, kurių mes negalime apšokti, nes norime būtų įsitikinę, kad produktas yra kokybiškas ir saugus. Turime praeiti tuos etapus. Vienas iš pavyzdžių yra sendinimo spinta, kurioje porą mėnesių laikome produktą, kad pamatytume, kaip jis atrodytų po 2-3 metų. Turime būti tikri, kad jei sakome, kad tinka galioti tiek laiko, tai jis bus kokybiškas. Tik tada išleidžiame į rinką. Esame užtrukę ir dvejus metus, kai reikėjo išdirbti ne tik formulę, bet ir naujas technologijas. Kai norėjome paleisti dantų pastas, užtrukome daug ilgiau“, – pasakojo įmonės vadovė.

Ieško tvarių produktų

Anot jos, viena ryškesnių tendencijų kosmetikos vartojimo srityje – tvarumo ir aplinkosaugos klausimas. „Vartotojai ieško, kad produktas ir savo turiniu, ir išore būtų draugiškas aplinkai ir žmogui. Dėl to turime hipoalergeninių, organinių produktų. Dabar pirkėjai kreipia dėmesį ir į pakuotes. Žiūri, ar jos perdirbamos. Atradome pakuotes iš vandenyne surinkto plastiko. Kaip matote, daugėja sprendimų, kurie rūpinasi ne tik oda, bet ir planeta“, – sakė R. Stragienė.

Vis dėl to tendencijos keičiasi ir kalbant apie kosmetikos ingredientus. „Prieš kurį laiką ypač populiarus buvo hialuronas, kuris yra labai geras, aktyvus, veiksmingas drėkinamasis ingredientas. Prieš tai toks buvo kolagenas. Dabar sparčiai auga vitamino C populiarumas, retinolio – kas yra vitaminas A. Žmonės dabar apskritai linkę sveikiau gyventi, todėl vitaminus nori vartoti ne tik į vidų, bet ir į išorę. Ieško, kad kosmetika būtų be parabenų, sulfatų, dažiklių, kvapiklių. Jie nori kuo švaresnio produkto. Dėl to daug produktų darome su maisto ingredientais. Tarkime, kanapių aliejumi, mėlynėmis. Ieškome tokių, kurie yra šalia, auga pas mus, kurie yra mums pažįstami. Tarkime, labai populiarūs produktai yra su šaltalankių aliejumi“, – pasakojo pašnekovė.

Romualda Stragienė

Ji džiaugėsi, kad lietuviška kosmetika tampa vis populiaresnė. „Įmonėje pradėjau dirbti 2005 metais ir, prisipažinsiu, kad truputį abejojau, kaip čia bus dėl tos lietuviškos kosmetikos. Tada darėme tyrimą, kuris parodė, kad kas antras lietuvis abejoja, jog Lietuvoje pagaminta kosmetika gali būti kokybiška. Bet mes užsispyrėme, kad pasakosime, dalinsimės ir mūsų produktas bus kokybės įrodymas, kuris kalbės pats už save. Po kelių metų tyrimą pakartojome ir abejojančių žmonių gerokai sumažėjo“, – pasakojo įmonės vadovė.

Daug naujienų

Šiais metais „BIOK laboratorija“ išleidžia 53 naujus arba atnaujintus produktus. „Yra dvi didelės naujų produktų bangos – pavasarį ir rudenį. Šią savaitę kaip tik „Maximoje“ prasideda grožio mugė, mes ateiname ten su 17 naujų produktų. Atnaujinome daug linijų. Pavyzdžiui, turėjome produktus jautriai odai, atnaujinome formulę ir išleidome liniją su beržų sula. Tai yra vertingas ir natūralus ingredientas, kuris mažina jautrumą. Atnaujinome antiaknę liniją – su obuolių rūgštimi. Ieškojome efektyvių, bet iš gamtos natūralių priemonių. Dar turėsime atstatomųjų priemonių liniją plaukams su mėlynėmis“, – naujienas vardijo įmonės vadovė.

Ji džiaugėsi, kad dabar žmonės įprato kosmetiką pirkti ir didžiuosiuose prekybos centruose. „Su „Maxima“ dirbame jau kokius 25-erius metus. Mūsų verslo strategijoje aiškiai parašyta, kad norime būti prieinami žmonėms, o tai reiškia, kad turime būti lengvai pasiekiami ir įsigyjami. „Maxima“ mums yra svarbus partneris, kadangi turi labai daug didelio formato parduotuvių Lietuvoje, kur kosmetikos skyriai atrodo kaip atskiros kosmetikos parduotuvės“, – teigė R. Stragienė.

Didžioji dalis prekių – lietuviškos

Kaip pasakojo lietuviško prekybos tinkos „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė, apie 80 proc. siūlomo šviežio maisto „Maximos“ parduotuvėse yra lietuviškas, o Lietuvoje pagamintos prekės sudaro daugiau nei pusę visų parduodamų gaminių.
„Su lietuviškos kosmetikos gamintoju „Biok“ bendradarbiaujame jau daugelį metų. Mūsų parduotuvėse klientai gali įsigyti ir jau pamėgtus, ir naujausius „Margarita“, „Kilig“, „Ecodenta“, „BIOK Dermatology“ prekės ženklais pažymėtus kosmetikos ir higienos produktus visai šeimai – kūdikiams ir vaikams, vyrams, moterims. Taip pat šio gamintojo produkcija apima itin platų higienos priemonių spektrą, tai odos, plaukų, burnos higienos ir priežiūros priemonės“, – pasakojo vadovė.

Bene mėgstamiausi produktai, kuriuos klientai renkasi dažniausiai – „Ecodenta“ dantų pastos ir burnos skalavimo skysčiai su įvairiais, natūraliais priedais. Taip pat skystas rankų muilas „Margarita“ su įvairiais priedais.

Pašnekovė primena, kad lapkričio 5-18 dienomis, parduotuvėse „Maxima“ vyksta „Grožio mugė“. Jos metu burnos priežiūros priemonėms „Ecodenta“ ir kosmetikai „Margarita“ taikoma 40 proc. nuolaida, kosmetikai „Kilig“ – 50 proc. nuolaida.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (76)